Forum > Demolåtar
Thunder Eddi & MaxB och Cykeln
Roffe H:
Hallå där, Eddi MaxB och Cykeln :)
Vilken bra låt och fint colab. Kanonbra tycker jag. Det enda som stör mig är baskaggen på refrängen (exempelvis mellan 100-110) Tycker den är otajt, eller är det en tanke bakom?
mvh Roffe H :D
Jocke:
Varför kommer jag att tänka på Dag Vag? :P
MaxB:
--- Citat från: Roffe H skrivet 05.09.2012, 12:51:21 ---Hallå där, Eddi MaxB och Cykeln :)
Vilken bra låt och fint colab. Kanonbra tycker jag. Det enda som stör mig är baskaggen på refrängen (exempelvis mellan 100-110) Tycker den är otajt, eller är det en tanke bakom?
mvh Roffe H :D
--- Slut citat ---
Tack för att du uppmärksammar låten. Jag älskar soundet i denna version av låten men ingen har uttryckt sitt gillande. Spelade den för min dotter igår och hon sågade den. Då förstod jag att min musiksmak eller mina referenser till vad jag gillar, är väldigt smala. Eddi har också sagt till mig att kaggen ska ändras men i övrigt kanske dessa trummor fungerar om inte perowitch hoppar på trumspelet i ett senare skede förstås. B)
--- Citat från: Jocke skrivet 05.09.2012, 13:28:38 ---Varför kommer jag att tänka på Dag Vag? :P
--- Slut citat ---
Jag växte upp med Dag Vag på musikfester, så jag har påverkats starkt.
Sången kommer hanteras av Eddi.
cykeln:
--- Citat från: Jocke skrivet 05.09.2012, 13:28:38 ---Varför kommer jag att tänka på Dag Vag? :P
--- Slut citat ---
Dag Vag var ofta förband till The Real Ruff Raccons när seklet var ungt och alla spelade Godis är gott på Mariatorget :D
Jocke:
Ni behöver alls inte förklara eller ursäkta - det var menat som en komplimang! Ska bli roligt att följa detta! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida