Forum > Demolåtar

pxm - "Tribute to Hendrix by Paxom"

<< < (3/3)

Mein:
Yes sir! Klart det bästa jag hört från dig någonsin. Fortsätt med detta ett halvår till så ska du se att dina Henderson-räkor är betydligt enklare få till efter det.

/Mein

Eddi:
Den är ju för skön helt klart men ta bort kongasen tycker jag stör mer än tillför.

Roffe H:
Hallå pxm

Vilken utveckling på bluessidan (låter som en snabbkurs "skoj", jag menar snabbt uppfattat hur JH lirade. Gillar speciellt kompet. När sologitarren kommer in blir det svårt att urskilja helheten. Vet inte vad detta beror på? Om du kanske ska ha lite mer luft i solot eller panorera något för att helheten ska bli tydligare. Toppen.  :)
Däremot partiet från ungefär 150 till ca 200 är jag inte så imponerad av, i övrigt jättebra!

mvh Roffe H  :D

Tokai:
Jimi spelade både komp och riff och solo samtidigt. Når du upp till det får du guldstjärna. Just nu är det silverstjärna. Bra jobbat Paxom!
Vid 255 på spelmetaren känns det bra inspirerat.
Trummorna lämnas vid därhän. Fruktansvärt träligt. Om man tänker på en trummis som Mitch Mitchell, så... Såg faktiskt Hendrix på Grönan i slutet av 60-talet. Jag och cykeln var där samtidigt, tror jag. Fast då visste jag inte vem cykeln var - förstås, he-he

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion