Kontrollrummet

aROCKER_Blind frustration

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Tack för fin kritik Fuzzbub och Marsall...detta är inte så eget eftersom det redan finns ett gäng som kör detta stuket och det är Bigelf från Kalifornien.
Vi ville göra en liten hyllningslåt i deras stuk.


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Tack för fin kritik Fuzzbub och Marsall...detta är inte så eget eftersom det redan finns ett gäng som kör detta stuket och det är Bigelf från Kalifornien.
Vi ville göra en liten hyllningslåt i deras stuk.

Kommer inte dom till Sverige (Stockholm) i höst?  Har för mig att polaren har tjatat om dom.  :)   /Fuzz
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Tack för fin kritik Fuzzbub och Marsall...detta är inte så eget eftersom det redan finns ett gäng som kör detta stuket och det är Bigelf från Kalifornien.
Vi ville göra en liten hyllningslåt i deras stuk.

Kommer inte dom till Sverige (Stockholm) i höst?  Har för mig att polaren har tjatat om dom.  :)   /Fuzz

Stämmer bra det, kolla in deras plattor, riktigt bra.
Som jag skrev tidigare i denna tråd:

Jag är så dålig/slö på att skicka mina verk nånstans men har länge tänkt göra detta och gjorde det i helgen...gick in på BIGELF´s facebook och länkade till denna låt som är en hyllning till dom...riktigt kul med svar och vilket svar sedan, grymt coolt!



Damon Fox WOW! I love it, well done gentlemen. I'm very touched you would do such a track dedicated to Bigelf. The writing/hooks/riffs are really good regardless
Thx again, we miss Sweden dearly.
Gilla · Svara · den 2 november kl. 02:44