Forum > Färdiga produktioner

aROCKER_Blind frustration

<< < (7/8) > >>

MaxB:
Inte möjlighet att lyssna på mix med dagens förutsättningar men det är kul låt!

aROCKER:

--- Citat från: MaxB skrivet 30.09.2014, 14:06:11 ---Inte möjlighet att lyssna på mix med dagens förutsättningar men det är kul låt!

--- Slut citat ---

Ajdå, har studion brakat ihop?
Nåväl, det är en ganska klar förbättring tycker jag.
Kommer en drös med nya låtar snart som kan vara roligare att lyssna in.

Har jobbat med flera låtar på bredden och nu börjar några att gå i mål, hehe.
Ha det bra.

MaxB:
Studion har inte  utan är välmående och fungerar som den brukar. Jag lyssnade på jobbet och hinner inte lyssna hemma. Har precis kommit in efter kvällens stallsysslor och är hungrig så jag darrar och lätt illamående. Ska snart njuta av lite att äta innan nattsömnen.

Drömmer om att hinna in i studion men är inte där än...
Nån gång i oktober ska det lugna ner sig, hoppas jag.
Eller förresten, ska kanske släppa på nästa cover....

Fuzzbub:
Kaaaaanon!  Detta är djupt imponerande verkligen.  Det låter snudd på perfekt hemma hos mig och låten är riktigt bra.  Den må vara ganska lång men den blir inte ens i närheten av tråkig då det händer grejor hela tiden.
 Fick vibbar av en massa här, Beatles, T-rex, Queen och Uriah Heep m.fl. fast ändå bara vibbar, jag tycker att du lyckats med att få till ett eget sound.  Det enda jag kanske saknade (som vanligt när jag tycker till om saker) var att det kanske skulle höjas lite gitarr här och var.  Speciellt ena gitarren runt 402 sekunder som är långsam och mörkare än den andra.   

Grymt bra jobb av er alla!   /Fuzz

Marsall:
Som en 5 rätters middag..jo många influenser men ändå ert eget!..Bra .. :D ..Men visst går det o krispa till sången liiite till.. :o  Lite kakburkdovt i min lyss..Men mina öron kan va lite rockskadade så här på lördagsförmiddan.. Så rock on" B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion