Forum > Färdiga produktioner
aROCKER_Blind frustration
Tokai:
Väldigt autentiskt! Har alltid gillat när olika teman avlöser varandra. Fast för mig var det då mer åt pophållet, typ 10cc.
Trummorna håller högsta klass.
Vilket jobb du måste lagt ner på det här! Kalas!
aROCKER:
--- Citat från: Tokai skrivet 25.08.2012, 16:03:08 ---Väldigt autentiskt! Har alltid gillat när olika teman avlöser varandra. Fast för mig var det då mer åt pophållet, typ 10cc.
Trummorna håller högsta klass.
Vilket jobb du måste lagt ner på det här! Kalas!
--- Slut citat ---
10cc är ju riktigt bra!
Tack för fin kritik
aROCKER:
--- Citat från: bjurte skrivet 25.08.2012, 15:51:03 ---JA!! Fy för sören va bra!!
Men vad har Noddy Holder i Uriah att göra ??? ;)
Klockrent Heep slut,och sådant kan ju inte jag motstå!
Hammond rules!! B)
--- Slut citat ---
Jo, det finns nog en hel del uriah heep i detta, att det blir lite Noddy Holder är för att jag bara låter lite så när jag sjunger.
HasseFX:
Härligt! :) Japp tidstypiskt 70-tal så när som på en överfet kagge möjligen... Egen stil och absolut ingen pastisch! Kansas seglar på Mott the Hoople mitt ute i Atlanten och räddas av Mick Box :D
aROCKER:
--- Citat från: HasseFX skrivet 26.08.2012, 16:17:04 ---Härligt! :) Japp tidstypiskt 70-tal så när som på en överfet kagge möjligen... Egen stil och absolut ingen pastisch! Kansas seglar på Mott the Hoople mitt ute i Atlanten och räddas av Mick Box :D
--- Slut citat ---
Haha!
Jo det är därför jag skrivit att det är lite nyare produktion, ville behålla trycket i kaggen...men om man lyssnar på T-Rex "The slider" så har man en saftig kagge om något.
Tack för kritik.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida