Forum > Demolåtar
Asti, perowitch och bjurte - Just another tale OBS! ERSATT AV FÄRDIG VERSION!
equality:
Låter jättebra och trummorna höjde dramatiken, temperaturen några grader! På mikrometernivå kan jag tycka att någon gitarrsträng i början låter lite ostämd men nu är jag verkligen petig nog just för att låten är så bra. Körerna kom ut något, hade önskat lite till. Svårt att tillföra något till detta men olovandes dristade mig till att eq:a något. :unsure: Kanske färgar det för mycket. Självklart raderar jag länken om du vill.
https://www.box.com/s/7764388e5aa1e635eec5
hogge:
Jävlar asti.. Oj oj..
Vilken röst.. Här sjunger Du bättre än någonsin tror jag.. Låter helt underbart. Så vill jag kunna sjunga. Precis så..
Grymt bra låt också.. Det lite lugnare stycket låter jäkligt bra också, men här kändes det som om jag hellre hade velat få lite mer tempo & tryck i den annars så harmoniska låten.. Vet inte hur jag ska förklara. Men lite större? Svulstigare? Fetare? Mer av allt liksom... Kan inte förklara..
Hur som helst så är detta makalöst bra!!
tigersoul:
Ska kika på ADT pluggen misstänker den är ganska lik "stereo touch" från voxengo som jag använder själv ibland, tack för länken!
Trummorna gav en ny dimension, någonting hände, definitivt steg i rätt riktning!! Känns som det polerats på andra plan också, riktigt bra!
MaxB:
--- Citat från: tigersoul skrivet 31.08.2012, 13:16:29 ---Ska kika på ADT pluggen misstänker den är ganska lik "stereo touch" från voxengo som jag använder själv ibland, tack för länken!
Trummorna gav en ny dimension, någonting hände, definitivt steg i rätt riktning!! Känns som det polerats på andra plan också, riktigt bra!
--- Slut citat ---
Den är bra! ("stereo touch" från voxengo) :P
Fy fabian vad mycket bra musik det finns på KR nu! Den här är skön oavsett vem som mixar den! Så är det då det är kvalité bakom mixen.
tigersoul:
--- Citat från: MaxB skrivet 31.08.2012, 14:06:43 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 31.08.2012, 13:16:29 ---Ska kika på ADT pluggen misstänker den är ganska lik "stereo touch" från voxengo som jag använder själv ibland, tack för länken!
--- Slut citat ---
Den är bra! ("stereo touch" från voxengo) :P
Fy fabian vad mycket bra musik det finns på KR nu! Den här är skön oavsett vem som mixar den! Så är det då det är kvalité bakom mixen.
--- Slut citat ---
Måste instämma där, det formligen sprudlar av riktigt jäkla bra musik i forumet nu. Fasen, Sony music, wake up people :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida