Forum > Demolåtar

Roffe H - JAZZ(T)4FUN

<< < (4/7) > >>

Roffe H:
HassFX och Emulator

Tack för era synpunker!   :) Ska fundera vidare vad jag ska göra utan att stressa, det blir nog bäst. Kanske dyker upp någon som vill lägga på nåt piano eller gitarrsolo, man vet aldrig.

mvh Roffe H

Eddi:
Skönt avslappnat och jag upplever det som om 2 eller t.o.m. 3 saxofonister battlar med stor framgång. Att tränga in en jazzgura (zazzgura) känns inte riktigt rätt - låten är bra som den är tycker jag.

Roffe H:

--- Citat från: Eddi skrivet 19.08.2012, 21:47:28 ---Skönt avslappnat och jag upplever det som om 2 eller t.o.m. 3 saxofonister battlar med stor framgång. Att tränga in en jazzgura (zazzgura) känns inte riktigt rätt - låten är bra som den är tycker jag.

--- Slut citat ---

Ok Eddi, roligt att höra. Det var väl lite det som var tanken att det skulle vara en ren saxlåt (tenor och alt blandat). Kul att du kan se det som att fler saxofonister battlar, hade inte tänkt på det själv...kan känna mig lite nöjd trots allt.
mvh Roffee H  :)

MaxB:

--- Citat från: Roffe H skrivet 20.08.2012, 13:24:37 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 19.08.2012, 21:47:28 ---Skönt avslappnat och jag upplever det som om 2 eller t.o.m. 3 saxofonister battlar med stor framgång. Att tränga in en jazzgura (zazzgura) känns inte riktigt rätt - låten är bra som den är tycker jag.

--- Slut citat ---

Ok Eddi, roligt att höra. Det var väl lite det som var tanken att det skulle vara en ren saxlåt (tenor och alt blandat). Kul att du kan se det som att fler saxofonister battlar, hade inte tänkt på det själv...kan känna mig lite nöjd trots allt.
mvh Roffee H  :)

--- Slut citat ---

Saxparty med Roffe - Jazzt for fun  :P

Asti:
Avkopplande och skönt att lyssna på, men lite mer variation skulle absolut förstärka!
Lägg lite sång, du sjunger ju bra. Varva sång och sax. Sången ska vara mjuk och nära,
tycker jag.
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion