Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Yes Im Gone ft. Perowitch
Eddi:
--- Citat från: Roffe H skrivet 27.08.2012, 13:47:29 ---Hallå Eddi
Du har redan fått så mycket tips och förslag så jag tycker bara till. Bra låt med härligt drag och skön sång.
mvh Roffe H :)
--- Slut citat ---
Härligt - tack för det Roffe :D
Rattlesnake:
Tycker det låter riktigt ballt om allt fram till 60s. Då kommer en sur stämma och plötsligt låter det inte heller inte tajt. Exakt samma sak händer på nästa refräng. Anar en copy-paste där. ;)
Men jag tycker den andra halvan av refrängerna är helt onödig, det blir bara tradigt. Klipp bort och ha den dubbel på sista refrängen bara. Och då kopierat från den första halvan, som låter tajt.
Mixen låter bra, inget som jag tycker behöver ändras.
Intressant att du fick så många lyssningar så fort. Vad var det som gjorde folk så nyfikna på den här?
Eddi:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 30.08.2012, 00:28:48 ---Tycker det låter riktigt ballt om allt fram till 60s. Då kommer en sur stämma och plötsligt låter det inte heller inte tajt. Exakt samma sak händer på nästa refräng. Anar en copy-paste där. ;)
Men jag tycker den andra halvan av refrängerna är helt onödig, det blir bara tradigt. Klipp bort och ha den dubbel på sista refrängen bara. Och då kopierat från den första halvan, som låter tajt.
Mixen låter bra, inget som jag tycker behöver ändras.
Intressant att du fick så många lyssningar så fort. Vad var det som gjorde folk så nyfikna på den här?
--- Slut citat ---
Thnx Rattle för lyssning och synpunkter - jag har inte kollat om det finns en surhet vid 60 sek men jag hör den inte riktigt jag sjunger ju lite glidande om man säger så. Anledningen till så otroligt många lyssningar under kort tid vet jag faktiskt inte men jag tror det har med underrubriken att göra "Håll i hatten alla trummisar" Helt otroligt är det i alla fall.
Tack för tyck Rattle :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida