I've got a fever - and the only cure is more cowbell...
Jag samlar inte på mig en massa skrot, utan jag byter ut till allt bättre prylar i lugn takt när finanserna tillåter. Det leder till att jag i slutänden har det bästa som finns (inom rimliga prislägen) - och dit har jag nästan kommit vid det här laget. Mitt problem är alltså mest att det inte finns mer prylar att köpa om jag inte får en stor Lotto-vinst, utan jag är supernöjd med det jag har. Som en formsak skulle jag kanske ändå byta ut min 8-kanaliga RME-omvandlare till en omvandlare från Lynx - och med den klass som det är på övriga riggen så är det kanske lite smått pinsamt att ha en Behringer hörlursförstärkare - och...

Nej - sedan är det faktiskt ingenting kvar som jag känner att det skulle vara meningsfullt att byta ut. Det är ganska befriande att kunna säga så och veta att det faktiskt också stämmer.
Jag har istället samlat på mig ett gäng virtuella instrument (jodå - lite GAS finns det alltså kvar...) - något som känns lite småjobbigt när jag nu har hållit på att installera om allt (hatar challenge/response - älskar iLok/eLicenser) när jag har gått över till W7 64-bit, men det är ändå kul att ha mycket att välja bland i ljudpaletten, så det får nog fortsätta på den vägen i första hand...
Vad f-n! Skulle man göra musik också? Vad är det för dumheter...?