Forum > Demolåtar

John Dandrea, Wernborg & equality - If I had it all - starkare trummor

<< < (7/8) > >>

equality:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 08.08.2012, 20:13:01 ---Tjo... jag halkar in här. Har inte hört de tidigare versionerna.
Stiligt... faller mig inte riktigt på läppen dock. Fick en liten flashback till 70-talet.

Hmm... det är nåt me denhär låten ja inte riktigt kan sätta fingret på men jag tror tamejfan den blir bättre var gång jag lyssnar på den.
Egentligen gillar jag den nog i alla fall ^_^

Space

--- Slut citat ---

Kul att du vill kommentera äv om den inte faller riktigt dig i smaken. Jag är väl fastkedjad i 70-talet, bara att erkänna även om jag hade en synth en gång på en låt.
Kul att den satte klorna lite i dig ändå. Thnx!

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.08.2012, 20:48:18 ---Bra nivå på trummorna. :)

--- Slut citat ---
Är du nöjd är jag nöjd. Tyckte den fick mer drag nu också. John sjunger nog mer i 2/3 än 6/8 men känner att jag raskt hamnar på djupt här...

--- Citat från: hogge skrivet 09.08.2012, 01:14:22 ---Hinner inte läsa tidigare inlägg så risk för upprepning finns... Men...
Jösses EQ. Ditt gitarrspel upphör aldrig att imponera.. Otroligt vackert är detta. Inte bara gitarrspelet dock.. Låten är helt sagolik och.. OCH.. Vilken sångare Du hittat.. GRYM!!!! GRRRYYYMMMM....

Otroligt vacker 6 fantastisk låt är detta... Sparas ner och kommer att gå varm!!!

--- Slut citat ---
Blir glad av dina kommentarer men äras den som äras bör. Utan John ingen låt ö h t, utan Wernis ingen guldkant på denna, i bästa fall en tung blykant, fast guld är ju tyngre men på rätt sätt. Trasslar väl in mig här också. Bäst att bara tacka så jättemycket!

--- Citat från: Wernborg skrivet 09.08.2012, 01:43:51 ---Om man ska vara petig tror jag trummorna är några millisekunder sena fortfarande. Snyggt att du lyfte upp det lilla korta gitarrsolot.  :)

--- Slut citat ---

Då fick ändå slagen börja lite före åttondelarna, grafiskt sett alltså. Skickade ett PM. Gitarrsolot... :wub: 

Eddi:
Ja finns inget att tllägga känner jag fantastisk låt tillika komp arr och sång, har en aning om vem som gjort vad gissar jag och bättre går knappast.

equality:

--- Citat från: Eddi skrivet 09.08.2012, 02:58:21 ---Ja finns inget att tllägga känner jag fantastisk låt tillika komp arr och sång, har en aning om vem som gjort vad gissar jag och bättre går knappast.

--- Slut citat ---

Tackar särskilt! Är du hemma från Turkiet nu? Här har det varit starkt solsken och trettio grader varmt i en vecka nu (korsar fingrarna bakom ryggen).

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 09.08.2012, 11:09:36 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 09.08.2012, 02:58:21 ---Ja finns inget att tllägga känner jag fantastisk låt tillika komp arr och sång, har en aning om vem som gjort vad gissar jag och bättre går knappast.

--- Slut citat ---

Tackar särskilt! Är du hemma från Turkiet nu? Här har det varit starkt solsken och trettio grader varmt i en vecka nu (korsar fingrarna bakom ryggen).

--- Slut citat ---
Vi får dagliga rapporter från Svedala om ösregn åska snöblask och allmänt oväder. Det blir nog fint nästa vecka då vi har en solsemestr hemma - hoppas jag. Här är lite för varmt.

Dividend:
Tycker det låter bra på en snabblyssning. "Eq"-soundet lite utblandat med nåt annat.

Gillar trumpet"solot" som slutar vid 115 (eller vad är det?).

Lär väl återkomma :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion