Ja, lite som kuriosa kan jag väl nämna följande citat från mig:
"ja, det är skitbra driv med 6/8, man kanske skulle köra lite mer DM? fan, jag plankar sticket ur "i feel you" -liveversionen från devotional, så gott jag kan".
Nu blev det ju inte lika bra såklart, och inte plankat heller, men en hyllning, absolut. Det är ju ändå en 19 år gammal låt vi apat efter. OCH en ännu äldre kanske, för de som tänker på Personal Jesus i akkeversionen

kul med så positiv respons!
Lyssnade på senaste versionen - suveränt bra!
Snygg uppbyggnad med den akustiska gitarren i inledningen och ett skönt driv
i trummorna längre in. Fräckt med elgitarren som kommer in på sista taktslaget.
Mycket bra sång av Jonnerstone. Snygg mix, spännande arr. Toppenbra!
Nu väntar man otåligt på färdigställandet! 
/Asti
Tack asti! Gillar själv lång intron, där låten får stadigt byggas upp, med mer eller mindre subtila intensiteshöjningar

Men så ni fått till det, så grymt tungt 
Tokbra sångprestationer och ett driv man bara dras med i, kanon och en sån skön dynamik!!
Följer denna med spänning nu.
/Marre
Tack marre, skitkul att det gillas!
Som alla skrivit, tungt, skön låt, sång, gitarrer mm.
Det jag skulle vilja göra är att komprimera master liiite mer, och även pukbankandet, då skulle det bli ännu fterare och medryckande.
Tack, bra synpunkt med kompressionen där. Trumsektionen har lite problem med dubbelslag och ojämna nivåer, som vi skall se över!
Ja si ni hade en till uppe!
Gillar riffet i början, snyggt ljud och spelat.
Men i mitt tycke en bit för långt. Det blir som ett väldigt långt intro som rullar på (halva låten).
Innan det händer något.
Därefter bra låt, effektiv reffe. snygga ljud, frän gtr.
Men är den verkligen 6.14 - är det något man inte får höra?
Min och vår akilleshäl antar jag; vi älskar bägge två långa intron, och ja, långa låtar över huvudtaget. Gillar tex. recoil där små förändringar introduceras under lång tid. Men, det blir ju inga radiohits såklart....kanske göra radio edit?

6.14 var wernborgs orginallängd efter han klippt ihop min första mix med nyskrivet stick och solo. Den är nog närmare 8 minuter just nu:S
tack för tyck cykeln!
Lyssnar på 3:an nu!
Kan bara säga MUMS!! Skitbra sound och mix,fast vad lågt i volym den ligger i jämmförelse med 1:an??
Sedan längst inne kan jag tycka att ni ska vara Chrome och inte en "kopia" av Depeche!!
Men visst är det bra,fruktansvärt bra...
Tackar!!! Kul att det går hem hos många. Volymen är för att jag enligt tidigare beskrivna problem med trummorna, hade enorma klipp på mastern. så jag drog ner och bounceade en version, främst för att kolla arr, och sound.
I version 3 har vi byggt in lite mer av traditionellt chrome, och det blir även betydligt mer av det i sticket, som ännu inte finns här på KR.
Och en kopia av dm...ja, det vore väl härligt att kunna vara så bra?

Nä, men jag förstår vad du menar. Vi försöker skruva till det lite mer kromskt

tack!
Lyssnar på 3:an nu!
Kan bara säga MUMS!! Skitbra sound och mix,fast vad lågt i volym den ligger i jämmförelse med 1:an??
Sedan längst inne kan jag tycka att ni ska vara Chrome och inte en "kopia" av Depeche!!
Men visst är det bra,fruktansvärt bra...
Jag ser det som en hyllning till ett av världens genom tiderna bästa band 
Ja, bra tanke

Din sång gör ju hela grejen på denna, och W's gitarrer