Forum > Demolåtar

Valgitarrer

<< < (2/3) > >>

mahan:
Det var som attan Wernborg, du är ju en riktig naturmänska,
tydligt och klart havstema här igen :D :lol:
Är detta nu en REMIX?
Hursomhelst så lyssnar jag hjärna på detta, mjuk o behaglig, svävande behandling av originalet :)

h.  JOhan

david.roennlund:

--- Citat från: Wernborg skrivet 04.07.2007, 00:43:21 ---
--- Citat från: david.roennlund skrivet 01.07.2007, 17:27:32 ---snyggt :P

men tycker att rösten känns lite "jag-sjunger-instängd-i-en-kakburk"... men jag vet sen tidigare att jag är väldigt diskantotrof....

låten ger en skön känsla av en kvinna som springer i strandkanten i solnedgång  :wub:

--- Slut citat ---

Tjohej.

Det här är ju lite av en bastardmix på låten. Här hittar du den "riktiga" versionen.

// Steffo

--- Slut citat ---

Jovisst vet jag det , men fick en känsla av att kakburkseffekten var starkare i din version, men nu så parallellyssnade jag på dem och det är ju Emu som jag ska kritisera :D

P.S Gittarrerna är snygga D.S

Wernborg:

--- Citat från: david.roennlund skrivet 05.07.2007, 10:18:56 ---P.S Gittarrerna är snygga D.S

--- Slut citat ---

:wub: Tack.

Ja resten är jag helt oskyldig till. Tyvärr.

equality:
Skön låt som fått en fascinerande kryddning i denna tappning. Men stackars den som har 20 i puls  :o :mellow:....
Tycker du har förstärkt den redan ödsliga Aniara-stämning som råder, lite för "snälla" pianoackord bryter denna något (jag vet, var med från början) men snyggt ändå. Kul att låten inbjuder till remixidéer hos flera och sista ordet är nog inte sagt. Intressant!

karl:
jag lyssnade just på"orginalet" som var riktigt iöronfallande...och du addar bara på mer av det...riktigt nice...får lust att simma med späckhuggare eller något annat vattendjur.... :P
/ karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion