Forum > Demolåtar
Valgitarrer
Emulator:
--- Citat från: equality skrivet 08.07.2007, 13:52:15 ---Skön låt som fått en fascinerande kryddning i denna tappning. Men stackars den som har 20 i puls :o :mellow:....
Tycker du har förstärkt den redan ödsliga Aniara-stämning som råder, lite för "snälla" pianoackord bryter denna något (jag vet, var med från början) men snyggt ändå. Kul att låten inbjuder till remixidéer hos flera och sista ordet är nog inte sagt. Intressant!
--- Slut citat ---
oj, okommenterat :S lessen för det! tack för dina ord. vet att flera ville ha filer till denna, men ingen remix har dykt upp än. :)
--- Citat från: karl skrivet 13.07.2007, 11:07:08 ---jag lyssnade just på"orginalet" som var riktigt iöronfallande...och du addar bara på mer av det...riktigt nice...får lust att simma med späckhuggare eller något annat vattendjur.... :P
/ karl
--- Slut citat ---
vi tackar och bockar, alla tre :)
(bump of the year? :lol: )
EDIT: låten finns nu här: www.perfectbounce.se/leaving_whale_mix1.mp3
freddy:
--- Citat från: equality skrivet 08.07.2007, 13:52:15 ---...tappning. Men...
--- Slut citat ---
Hörde jag "tapping"? nej... :)
Emu aka mr-quote-ett-år-efter, du ska nog inte gnälla på att jag har ett delay på msn i fortsättningen :)
Wernborg:
--- Citat från: freddy skrivet 23.07.2008, 11:58:42 ---
--- Slut citat ---
Emu aka mr-quote-ett-år-efter, du ska nog inte gnälla på att jag har ett delay på msn i fortsättningen :)
--- Slut citat ---
:lol:
cykeln:
Fransan sjunger gudomligt här
Fint, vilsamt stycke
Inga valhänta gitarrer här inte
Nice att få höra denna
Emulator:
--- Citat från: freddy skrivet 23.07.2008, 11:58:42 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Äh, det är ju för att trådskaparen har så bad forumanswering manners :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida