Forum > Demolåtar
Farbror B - The return of the TummeTott.
Asti:
--- Citat från: bjurte skrivet 06.08.2012, 17:30:26 ---Bättre Mullerdrag i källarn nu då ??
--- Slut citat ---
Var nere i källaren och lyssnade, men hörde ingenting därifrån. Kanske drog det en aning från dörren... :unsure:
Däremot när jag lyssnar i mina PC-högtalare däruppe låter det bättre om basen nu! :)
/Asti t.f. Ordmärkare
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.08.2012, 20:48:58 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 06.08.2012, 17:37:42 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 06.08.2012, 17:32:52 ---Upplever inte så mycket bas (lurar på jobbet) men det kanske inte är tänkt så heller.
--- Slut citat ---
Njae! Mycke och mycke,det ska vara tillräckligt mycket och uppfattas som 'just' bas..
--- Slut citat ---
Nu har jag andra lurar som levererar mer bas och nu låter det som bra och tung bas...
Om det inte gör det med de andra lurarna hur ska då basljudet skruvas, för att fungera i fler lyssningsituationer?
--- Slut citat ---
Ny skiva Musik för plantronicslurar :lol:
Marruschkka:
--- Citat från: Asti skrivet 07.08.2012, 20:08:02 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 06.08.2012, 17:30:26 ---Bättre Mullerdrag i källarn nu då ??
--- Slut citat ---
Var nere i källaren och lyssnade, men hörde ingenting därifrån. Kanske drog det en aning från dörren... :unsure:
Däremot när jag lyssnar i mina PC-högtalare däruppe låter det bättre om basen nu! :)
/Asti t.f. Ordmärkare
--- Slut citat ---
:lol:
Jocke:
Meh... det slutade just som det fångat mitt intresse...! :o Mera! :)
bjurte:
--- Citat från: Jocke skrivet 08.08.2012, 12:23:07 ---Meh... det slutade just som det fångat mitt intresse...! :o Mera! :)
--- Slut citat ---
Mehh.. Då måste jag ju tänka.. :o
Attans då!!
Nämen,denna slinga har satt sig ganska hårt nu,så visst har jag "Tänkarmössan" på.. :lol:
Den dyker nog upp i en eller annan skepnad vilket år som helst.. :blink:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida