Forum > Demolåtar
TEMU: Urge To Do Bad
Åsa:
:) bra låt! Vilken röst du har ynot, wow... kul att ha en äkta hälft som också sjunger bra! Det vore kul ;) (om man läser mellan raderna här kan man se att min sambo inte kan sjunga, he he)
Väldigt speciell låt, egen. Den är värd en: :wub:
stajo:
--- Citat från: ynot skrivet 15.02.2008, 11:41:31 ---
--- Citat från: stajo skrivet 14.02.2008, 22:49:44 ---klart mycket bättre, riktigt bra faktiskt... ;)
Det kanske var den där stråkmaskinen som slätade ut låten nu när det är mer sparsmakat tycker jag variationerna framträder mycket bättre.
Gott jobb :)
--- Slut citat ---
roligt att du tog dig tid o lyssnade igen stajo o att det lät bättre är ju inte tråkigt :rolleyes:
jag rensade mycket med lade faktiskt till mer, less much and more more is less,,,kanske
temu
--- Slut citat ---
hej hej, jo jag menade alltså sparsmakat vad gäller stråkeri... i övrigt tycker jag ni använder massa coola ljud som gör att jag själv känner mig lite mesig i mina arr :ph34r:
Wernborg:
Mer som en installation än en låt. Härligt otraditionell även om det som sagts ovan går att tolka in blues om man vill. Underbart.
Du sjunger som en gud här mannen. :wub:
Urge to do bad är nog årets bästa titel förresten.
Fixa slutet.
ynot:
--- Citat från: Åsa skrivet 15.02.2008, 13:36:13 --- :) bra låt! Vilken röst du har ynot, wow... kul att ha en äkta hälft som också sjunger bra! Det vore kul ;) (om man läser mellan raderna här kan man se att min sambo inte kan sjunga, he he)
Väldigt speciell låt, egen. Den är värd en: :wub:
--- Slut citat ---
glädjer både mig o maria o höra
sambon har väll andra kvaliter kan tro åsa ..
danko för lyssning o tankar
temu
ynot:
--- Citat från: stajo skrivet 15.02.2008, 18:26:38 ---
--- Citat från: ynot skrivet 15.02.2008, 11:41:31 ---
--- Citat från: stajo skrivet 14.02.2008, 22:49:44 ---klart mycket bättre, riktigt bra faktiskt... ;)
Det kanske var den där stråkmaskinen som slätade ut låten nu när det är mer sparsmakat tycker jag variationerna framträder mycket bättre.
Gott jobb :)
--- Slut citat ---
roligt att du tog dig tid o lyssnade igen stajo o att det lät bättre är ju inte tråkigt :rolleyes:
jag rensade mycket med lade faktiskt till mer, less much and more more is less,,,kanske
kom bara på att det var mer :D
temu
--- Slut citat ---
hej hej, jo jag menade alltså sparsmakat vad gäller stråkeri... i övrigt tycker jag ni använder massa coola ljud som gör att jag själv känner mig lite mesig i mina arr :ph34r:
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida