Forum > Färdiga produktioner
Linkowich - Graduation
mahan:
Tjohej Linkowich!
Så här skrev jag för ett par veckor sedan:
2p får låt nr 5.
Hittar inget eller väldigt lite av en sommardänga i denna låt. Men den e gjord enligt reglerna. Särskilt 5/4:n e snyggt hopknåpad. Så det är inte en sommardänga som får mina 2p utan en låt som bara e skitbra. En svensk refräng att sjunga med till hadde varit kanon!
Håller fast vid samma kommentar,
skitsnyggt, ligger på min KR TOP10 lista :)
h. JOhan
Linkowich:
--- Citat från: DjViss skrivet 30.06.2007, 21:01:58 ---Tjao!
Går inte att sticka under stolen med att låten är utomdentligt snyggt gjord. Utöver produktionen så är själva låten bra med.
Låter som radioskrammel ska låta helt enkelt. Inte så kretiva kommentarer då jag inte är så haj på gitarrmusik men melodier och sång sitter definitivt där det skall.
Enda anmärkningen jag eventuellt kan komma med att jag tycker gitarrefterklangen precis på slutet borde vart lite fetare.
Fast d va bara d jag kom på :P
Grattis Linkowich! Du ordnar nästa tävling nu va :P
--- Slut citat ---
Tack för lyssning och kommentarer, DjViss! Kul att du tycker det är bra fast det inte är din genre! :)
Linkowich:
--- Citat från: mahan skrivet 01.07.2007, 00:07:08 ---Tjohej Linkowich!
Så här skrev jag för ett par veckor sedan:
2p får låt nr 5.
Hittar inget eller väldigt lite av en sommardänga i denna låt. Men den e gjord enligt reglerna. Särskilt 5/4:n e snyggt hopknåpad. Så det är inte en sommardänga som får mina 2p utan en låt som bara e skitbra. En svensk refräng att sjunga med till hadde varit kanon!
Håller fast vid samma kommentar,
skitsnyggt, ligger på min KR TOP10 lista :)
h. JOhan
--- Slut citat ---
En glad upptempolåt som handlar om att sluta skolan, och du hittar inget av en sommardänga!!!! Nä nu blir jag lessen :(
;) Nä, skämt åsido... Tack mahan för väldigt fina omdömen!! :P Det värmer alltid!!
tsmalmbe:
Jag hittar inga fel i den här låten.
freddy:
Blev lite intresserad av dom äldre låtarna, den med rap?
Gillade den här låten skarpt, skulle vara kul att höra lite mer från dig. Även om det är helt andra stilar :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida