Forum > Färdiga produktioner
Linkowich - Graduation
Linkowich:
--- Citat från: Emulator skrivet 30.06.2007, 18:13:16 ---
--- Citat från: Linkowich skrivet 30.06.2007, 17:49:06 ---
--- Citat från: Tant Fransa skrivet 30.06.2007, 17:43:08 ---ja, jag har ju inte haft förmånen att följa dig någon längre stund, men jag är vederbörligen imponerad av det jag hunnit höra hittills!
--- Slut citat ---
Tackar ödmjukast, Tant Fransa! :)
Och detsamma, får jag väl säga. Har precis lyssnat på ditt samarbete med Emulator, och är mäkta imponerad av din sånginsats.
--- Slut citat ---
men jag hittar minsann ingen kommentar? :rolleyes:
:lol:
--- Slut citat ---
Den kommer, Emu :lol: Ska få rulla i spelaren ett tag till först...
Åsa:
:o Snälla, gör fler låtar av den här typen! Graduation är en av de bästa låtar jag hört och den kommer att spelas hela sommaren och långt därefter här hemma! Jag är otroligt imponerad över hur makalöst proffsigt det är gjort, kaxigt och skitbra. Är det ingen som har skickat ut den här till radiostationerna ännu? ;) Än kan den bli sommarens hit!
Linkowich:
--- Citat från: Åsa skrivet 30.06.2007, 20:30:03 --- :o Snälla, gör fler låtar av den här typen! Graduation är en av de bästa låtar jag hört och den kommer att spelas hela sommaren och långt därefter här hemma! Jag är otroligt imponerad över hur makalöst proffsigt det är gjort, kaxigt och skitbra. Är det ingen som har skickat ut den här till radiostationerna ännu? ;) Än kan den bli sommarens hit!
--- Slut citat ---
Vänta nu... min flickvän heter Åsa... Och det här var lite för mycket lovord för att komma från en främling... eller? :huh:
Nä, skämt åsido! Jättetack för de fina orden, Åsa. Och kul att du gillar den så mycket. :wub:
Om jag gör fler såna här låtar, lovar du sjunga dom och vara frontfigur då? :P
DjViss:
Tjao!
Går inte att sticka under stolen med att låten är utomdentligt snyggt gjord. Utöver produktionen så är själva låten bra med.
Låter som radioskrammel ska låta helt enkelt. Inte så kretiva kommentarer då jag inte är så haj på gitarrmusik men melodier och sång sitter definitivt där det skall.
Enda anmärkningen jag eventuellt kan komma med att jag tycker gitarrefterklangen precis på slutet borde vart lite fetare.
Fast d va bara d jag kom på :P
Grattis Linkowich! Du ordnar nästa tävling nu va :P
Åsa:
:lol: Tänka sig, lovorden kom från en fullständig främling! Frontfigur, leadsinger, självklart ;) Nej du, det där gör du så klockrent själv!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida