Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Summarday

<< < (7/9) > >>

Asti:
Sången är bättre nu, lite otajt mot andrasången ibland kanske.....men det är ju inte så svårt att fixa.
Gillar inte den snabba, tassande trumvispen. Tycker det vore bättre om den
betonade 1:an och 3:an, svagare på 2:an och 4:an och bara då och då använde "dubbla" tempot.
Uttrycker mig nog lite luddigt, men du förstår nog vad jag menar.... :)
Låten är inte dum alls! Beatles-vibbarna flödar.
/Asti

Tokai:
Hör nu att virveln landar på ettan. Skumt. Varför? Säkert medvetet?  Men gillar inte. Borde hört det förut.
Marracas håller inte takten ibland.
Du har inte fixar det pianointrot i slutet av den samma som är slafsigt utfört för fan men döljs nu av distade guror - något
Uppskattar ändå

Markus Broberg:
Jag gillar låten. En bra höstslinga:)
Bra att den är lite ruffig och rostig.
:)

Eddi:

--- Citat från: Asti skrivet 24.08.2012, 21:29:18 ---Sången är bättre nu, lite otajt mot andrasången ibland kanske.....men det är ju inte så svårt att fixa.
Gillar inte den snabba, tassande trumvispen. Tycker det vore bättre om den
betonade 1:an och 3:an, svagare på 2:an och 4:an och bara då och då använde "dubbla" tempot.
Uttrycker mig nog lite luddigt, men du förstår nog vad jag menar.... :)
Låten är inte dum alls! Beatles-vibbarna flödar.
/Asti

--- Slut citat ---
Ja jag fattar vad du menar men håller inte riktigt med jag ville att anslaget skulle vara så vad gäller visparna. Tack för tyck Asti :D

--- Citat från: Tokai skrivet 24.08.2012, 22:39:03 ---Hör nu att virveln landar på ettan. Skumt. Varför? Säkert medvetet?  Men gillar inte. Borde hört det förut.
Marracas håller inte takten ibland.
Du har inte fixar det pianointrot i slutet av den samma som är slafsigt utfört för fan men döljs nu av distade guror - något
Uppskattar ändå

--- Slut citat ---
Jepp virveln tar leaden helt medvetet. Pianot som jag fixat med borde vara ok nu eller rättare sagt pianot ÄR ok jag är säker och nu är även stämmorna ok jag är säker tack vare VariAudio känns skönt att säga med säkerhet. Tack för tyck Tokai :D

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 25.08.2012, 02:11:44 ---Jag gillar låten. En bra höstslinga:)
Bra att den är lite ruffig och rostig.
:)

--- Slut citat ---
Kul att du tycker till och så positivt dessutom Markus tack för det :D

Så nu slänger jag över den här till färdiga - jag är supernöjd nu när jag vet att stämmorna som jag var osäker på förut bevisligen är ok.

Roffe H:
Jättefin låt Eddi, snygga stämmor som eff-a-en. och som vanligt, man börjar bli bortskämd.
Kul att leka eller hur? Flöjten satt som en smäck! Hälsa John Lennon från mig.

mvh Roffe H  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion