Forum > Demolåtar
equality - Träskvals
equality:
Tack Hogge! Meningen att det skall vara lite rörigt. :P Kan ordna ett hotellrum vid butiken annars... :) Bättre trummor på väg.
cykeln:
Denna låt gillar jag
Det låter som en mix av Povel Ramel och Allan Edvall med en gnutta Beppe Wolgers
Det där lite röriga och den annorlunda harmoniken passar perrans till låt/text
Från första anslaget (gtr och bas) hör man att det är du - men sen blir det en lite utanför dina vanliga marker
Gott!
Roffe H:
Gillar låten, både melodin och texten är lite mystiska på ett härligt sätt. Någon skev förtrollande och någon att det det låg åt jazzhållet...gillar båda delarna.
mvh Roffe H :)
mahan:
Tjou EQ!
Ja duu dim dan jubididabbeduu, alldeles härligt låter detta ju! :wub:
Väldigt skönt hoptråcklad låt, trummorna lite baktunga och en lite snäv bas och allt sitter som schmäck!
Vet inte varifrån du "suger" dina låtar men alltid e det sånt som man ser fram emot, dina arr och ditt lir.. ja dom e fina!
Efter tredje lyssningen så bom falleri, oj va snygg text som ger en riktig bild av hur livet går till.
Och vet du vad, hu dii dam dudilidimmandej, nu går jag ut i badbaljan min!
Där e nu ca 37 grader varmt i baljan och utetempen e +2 grader
så tar med mig två bers och lägger mig i baljan och sjunger en liten vers! :D
ha de gött!
h. johan
equality:
Var aldrig nöjd med bas och trummor på denna (inte heller voxen men det är inte så mycket att göra åt...). Nu med renoverad dator har jag ändrat lite för att få den "truligare" och om nån orkar fb tar jag chansen och lägger upp den nya versionen i trådhuvudet.
Tack förresten Mahan, Roffe och Cykeln för überschöna comments och ber om ursäkt för att jag inte tackat tididgare!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida