Forum > Demolåtar
TEMU feat Fransa: Leaving
Tant Fransa:
Roligt att ni uppskattar min sång. Knastret är också min förtjänst! ;)
edit: dvs. det första, oavsiktliga knastret, vilket orsakades av min otillräckliga studioteknik...
slaptap:
Mäktigt... B)
Luftigt och stämningsfullt... :P
Larsson:
oj vad bra!!
mycket snyggt arrad..det ligger en spänning i hela låten
sången är helt otroligt bra..och jag gillar pianot som kommer in bara för att gå igen
fast det är vissa partier som drar ut på sig själv lite för länge
som vid ca 2.45 skulle jag iallafall önskat att det kom sång igen..
men det här är skitsnyggt!!
bra jobbat pågar & töser!!:)
mahan:
Visst tusingen passar detta in i projektet. En klar kontrast till resten och ändå hör man temu-grunddistsounden och knastret snyggt inmixade i bakgrunden, 2:05 framåt. Pianot kommer snyggt in vid 1:13, men känns kanske lite för cleant, och en Paul McCartney stäming körs upp i huvet. :rolleyes:
Ger oxo min hyllning åt sången och sångerskan, härligt. Mycket intressannt och lyckat arr med synthsoundet som lixåm tävlar med sången.
Lyssnat nu tre ggr, tänkte först invända att det skulle finnas utrymme för nånting extra här, men drar nu den tanken tillbaka. Enda som sagt som lite sticker ut är pianot, pröva kanske med nån dissharmoni istället,
Snyggt paket detta, igen en ny stämningsladdare from TEMU :D
h. JOhan
stajo:
Ah jag brukar vara lite halvt småstressad och inte ha tålamod... men denna låten leder hela tiden framåt och man är nyfiken på vad som kommer här näst så jag sparar undan den :).
Har inget att klaga på snarare snyggt och sparsmakat, precis vad som krävs.
och så ännu en duktig sångerska på forumet, skön känsla, känns som om du inte bara sjunger utan ger lite av dig själv också, bra :).
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida