Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Cover version 2

<< < (2/5) > >>

Eddi:
 :rolleyes: ok en liten ledtråd då:

equality:
Det är ju den låten då, Liberian Girl. Riktigt bra ljud, särskilt på trummorna. Är de DFH?

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 17.07.2012, 21:18:58 ---Det är ju den låten då, Liberian Girl. Riktigt bra ljud, särskilt på trummorna. Är de DFH?

--- Slut citat ---
Jag tänkte sjunga Librarian girl för att skoja till det och ändra en del i texten men det var ju bara att lägga ner - det går liksom inte att sjunga ens i närheten av MJ kanske skulle Jonnerstone fixa det?

Som jag sa så är det bara ljud som jag redan hade i lådan och trummorna är tro det eller ej EZ Standard utom vissa pukslag som kommer in då och då och det är Groove Agent - rasslet på 3:an är från Latino.

Tack för lyssen :D

Girly:
När jag hörde den ofullständiga versionen tidigare idag blev jag nästan lite  :wub:
Tänkte mig en dramatisk fortsättning kanske med sång à la Lisa Gerrard (Gladiator soundtracket)...
Åsså va det MJ du gjort en cover på  :o
Låten är väl ok men videon... uuuurk!!!
Själva covern är ju jättebra gjord  :D

Eddi:

--- Citat från: Girly skrivet 17.07.2012, 22:29:13 ---När jag hörde den ofullständiga versionen tidigare idag blev jag nästan lite  :wub:
Tänkte mig en dramatisk fortsättning kanske med sång à la Lisa Gerrard (Gladiator soundtracket)...
Åsså va det MJ du gjort en cover på  :o
Låten är väl ok men videon... uuuurk!!!
Själva covern är ju jättebra gjord  :D

--- Slut citat ---
Du är för snäll :D Covern är ju egentligen rätt lätt att göra - någon har ju uppfunnit det redan - bara att apa efter - om man säger. Värre är det som sagt med MJ's voice - helt otrolig och oefterhärmlig i alla fall för mig - du får gärna göra ett försök - kanske skuille passa riktigt bra?
Men den här processen har verkligen gett mig nya vyer - jobbar på en nu som jag blivit inspirerad från Mr jackson av vi får väl se hur den urartar sig.
Stort tack för tyck Lena :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion