Lysande rattat Robert nu hörs alla röster på ett bra balanserat sätt. Om man ska va petig så finns det en synkning på Flowers vid 108 som man kan förbättra annars fem glada

Tack så hjärtligt

synkningen kanske åtgärdas, vid ett senare tillfälle

Riktigt snyggt nu!
Tycker trummorna snärtar lite för mycket i mixen, när jag spelar på hög volym men det kan vara min lyssning också. Skön blandning av blues och folk/country, era sångstilar passar jättebra till den blandningen! Nästan så man skulle kunna tänka sig ett metalriff som kommer smygande på slutet, med långkörarsolo och hela baletten a la Metallica på 90-talsplattorna Load och Reload. Det hade funkat men Linns solosång fram till 210 fyller samma funktion på nåt vis, riktigt riktigt bra sjunget!
Gillar dessutom låten 
Lite spridda tankar.

det är skitkul att man hör o tänker o fr.a. känner så olika om och kring musik - om jag hade lättare för att skriva så skulle jag starta en musikfilosofisk blogg... eller tråd åtminstone - metalriff hade jag ju aldrig kommit att tänka på själv, men när du säger det så kan jag förstå hur du menar...
Jo, trummorna är rätt pressade åt det snärtiga hållet... upptäckte att det finns en SPL-Transient Designer installerad på studiodatorn och den får man se upp med så man inte överdoserar.. men även om jag är medveten om faran så kan jag självklart ändå gå i fällan.
Kul att du gillar låten

Jättebra låt det här Jugas 
Ni har jättesnygga röster, var och en, men min synpunkt är att låten skulle vinna på att göra den här till duett.
Linns röst är enastående, likaså din. Kanske nåt parti ihop, men klangerna skiljer sej rätt mycket åt i mina öron och om var och en fick ett sångparti skulle alltihop lyfta än mer. Linns röst skulle komma mer till sin rätt, din är redan så jäkla bra ju!
Mina öron 
/Marre
Som det är nu så är ju sångstrukturen lite huller om buller... men det hände så mycket under resans gång att det "bara blev" så

Jag förstår att du efterlyser lite mer struktur för att lyfta fram Linn... nu ligger inte originalmelodin bra till för henne i tonart, men det kompenserar hon ju dels med den fina stämman på 'flowers of sorrow, flowers of joy' versen och med bravur på sin alldeles egna vers
Tror faktiskt inte att det går att ändra på det i denna version... och faktum är att jag också gillar som det blivit - lite huller om buller... lite oförutsägbart/ologiskt..men jag ska ju göra en kortare, mer nerskalad version också, då kan det bli annorlunda

Tack för bra synpunkt och tack för jättefina ord