Forum > Demolåtar
Girly och Hagis - So you are leaving med ny 'ending' (2012-10-04)
Eddi:
Alla har vi varit där :(
Om det så bara är för trummorna så tycker jag fortfarande att Perrowitch kan få en chans - att han sedan inte kan hålla sig från att lägga synt och guror är en annan sak men det är ju bara att skippa dom spåren då :D
bjurte:
Vad du sjunger bra!!
Och visst har du fått till klarhet och sound bättre här än något annat jag hört från dig.
Stör mig inte så mycket på trummorna,förutom pukorna då..
Bra låt är det ju oxo!! ;)
jugas:
Först o främst... väldigt bra låt det här, och bra sjunget..!! och jag gillar arret med stråkplock och asiatiska kryddor.. tycker nog du ska vara rädd om det luftiga och avskalade och vara försiktig med att lägga in elguror o annat lull... fin dynamik som det är nu, behöver inte vara fetare tror jag.
Men det är ju nåt med dom där trummorna som ju redan påtalats x antal ggr... men det är inte säkert att det är så himla långt bort, lite bättre ljud bara och aningen mer organiskt 'lirat'... om man sen ska få det att låta som "riktiga" trummor eller skruva det mer åt electronica-hållet... tja, öppen fråga tycker jag :) (kanske spinna vidare på de asiatiska accenterna o jaga rätt på en mullig tabla-loop)
MaxB:
Vad det gäller trummor borde det finnas nån hyggligt nära som kan lägga en bättre variant, kanske på ett liknande sätt, bara bättre ljud. Du kanske har några alternaiva trummisar i galleriet. :)
perowitch har Eddi nämnt, jag nämner även Hagis men det är väl öppet hus för dig att fråga vem du vill - om du vill.
Girly:
--- Citat från: bjurte skrivet 17.07.2012, 16:46:57 ---Vad du sjunger bra!!
Och visst har du fått till klarhet och sound bättre här än något annat jag hört från dig.
Stör mig inte så mycket på trummorna,förutom pukorna då..
Bra låt är det ju oxo!! ;)
--- Slut citat ---
Wohooo, vilka superlativ... suger i mig! Tack snälla! :D
--- Citat från: jugas skrivet 18.07.2012, 04:42:47 ---Först o främst... väldigt bra låt det här, och bra sjunget..!! och jag gillar arret med stråkplock och asiatiska kryddor.. tycker nog du ska vara rädd om det luftiga och avskalade och vara försiktig med att lägga in elguror o annat lull... fin dynamik som det är nu, behöver inte vara fetare tror jag.
Men det är ju nåt med dom där trummorna som ju redan påtalats x antal ggr... men det är inte säkert att det är så himla långt bort, lite bättre ljud bara och aningen mer organiskt 'lirat'... om man sen ska få det att låta som "riktiga" trummor eller skruva det mer åt electronica-hållet... tja, öppen fråga tycker jag :) (kanske spinna vidare på de asiatiska accenterna o jaga rätt på en mullig tabla-loop)
--- Slut citat ---
Tack så roligt att du lyssnat och tyckt till :) Ja... trummorna är nog det som jag själv är inne på att fixa till... hör i mitt huvud när trummorna dunkar igång i Phil Collins 'in the air tonight'. Rätt fett men ändå utan att de tar över...hm.... :huh:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.07.2012, 07:44:36 ---Vad det gäller trummor borde det finnas nån hyggligt nära som kan lägga en bättre variant, kanske på ett liknande sätt, bara bättre ljud. Du kanske har några alternaiva trummisar i galleriet. :)
perowitch har Eddi nämnt, jag nämner även Hagis men det är väl öppet hus för dig att fråga vem du vill - om du vill.
--- Slut citat ---
Ja... tack Max :) Ska posta en liten förfrågan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida