Forum > Demolåtar

Eddi - Dansa i mörker ft Roffe på SAX

<< < (9/10) > >>

pxm:
Jävligt BÄST !!!  :P
Den här blev verkligen bra......
Superba prestationer som gör sig bra tillsammans..
Går utmärkt att lyssna på.....
Enda önskan är att det fanns plats för ett litet längre saxsolo......

mvh

Roffe H:

--- Citat från: pxm skrivet 17.08.2012, 02:28:02 ---Jävligt BÄST !!!  :P

mvh

--- Slut citat ---

Kul, pxm. Det där med längre saxsolo får bli på nån annan låt tror jag, saxen lades på i en färdig låt. Men det kanske dyker upp fler chanser till ett längre saxsolo, vem vet.
mvh Roffe H  :)

Roffe H:

--- Citat från: equality skrivet 17.08.2012, 01:01:45 ---Blå Tåget-nostalgi. Fast de kunde inte spela men det kan ni.  :D

--- Slut citat ---

Tack för din kommentar, jag tror du har rätt. Fin låt blev, hur som helst. Roligt med collab.

mvh Roffe H  ^_^

zorrow:
Härligt Eddi! Jag tycker att detta är en fullträff! Bra text, sång och det hela är framfärt med patos. Saxen gör sig finfint. Det enda jag funderade kring vid lyssning är "pianot" vid refrängen som har en framträdande bottenbas. Eq:a den lite (skär av botten) och jag tror att låten är färdig. Hälsa Jerri!

Eddi:

--- Citat från: Roffe H skrivet 16.08.2012, 23:14:39 ---
Det här blev jättebra Eddi. Mycket progg, kommer att tänka på "Blå Tåget". Härlig text och skön sång, bra stämmor. Det finns även ett stänk av Cornelis i rösten, just när när du sjunger "fötterna rör sig..."

Urhärligt!  B)  mvh Roffe H  :)

--- Slut citat ---
Stort tack Roffe för att du med ditt konstigt böjda instrument förgyllde tillställningen. Risken är stor att jag frågar igen och kom igen om du behöver gura eller bas eller nåt.

--- Citat från: equality skrivet 17.08.2012, 01:01:45 ---Blå Tåget-nostalgi. Fast de kunde inte spela men det kan ni.  :D

--- Slut citat ---
Haha stackars Blå Tåget så där får du inte dissa dom stora 70-talisterna. Tack för tyck Micke :D

--- Citat från: pxm skrivet 17.08.2012, 02:28:02 ---Jävligt BÄST !!!  :P

mvh

--- Slut citat ---
Skoj att du gillar PXM finns knappt en gura med i detta visar på din bredd. Men visst blev det bra med saxen får väl göra en med plats för ett riktigt saxsolo också det skulle vara mumma - härligt :D

--- Citat från: zorrow skrivet 17.08.2012, 19:01:42 ---Härligt Eddi! Jag tycker att detta är en fullträff! Bra text, sång och det hela är framfärt med patos. Saxen gör sig finfint. Det enda jag funderade kring vid lyssning är "pianot" vid refrängen som har en framträdande bottenbas. Eq:a den lite (skär av botten) och jag tror att låten är färdig. Hälsa Jerri!

--- Slut citat ---
Tack för tyck Zorrow :D ska kolla över pianot lite då. Börjar jobba på måndag så jag ska hälsa Jerri.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion