Forum > Färdiga produktioner
Ny version too soon-karl
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 12.07.2012, 22:55:04 ---Lyssnat i bästelurarna nu och tror som Max att det är basen som är alltför allsmäktig. Märks så tydligt när den är borta vid stråkpartierna. Skär lite i denna och dra ner gitarrtremolot något.
--- Slut citat ---
Helt enig med eq på dessa punkter!
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.07.2012, 23:43:09 ---
--- Citat från: equality skrivet 12.07.2012, 22:55:04 ---Lyssnat i bästelurarna nu och tror som Max att det är basen som är alltför allsmäktig. Märks så tydligt när den är borta vid stråkpartierna. Skär lite i denna och dra ner gitarrtremolot något.
--- Slut citat ---
Helt enig med eq på dessa punkter!
--- Slut citat ---
Halvt oenig :)
Bribedant:
Basen är väl lite lätt i stereo tycket jag mig höra jag vilket kan kan bli märkligt i lurar men majsigt fett i högtalare. Kan själv inte låta bli att göra så ibland basist som jag är. Men det kan slå fel också alltså.
Annars är den här låten och prodden läcker. Gillar den här rumsklangen men ändå nära och tajt.
Snyggt.
Tokai:
Introt, som också återkommer fler gånger i låten, älskar jag, Påminner lite om Nina Rota, som skrev massa musik till Fellini
Tycker att sången låter inspelad i ett rum för långt bort från miken.
Låter helskönt om man nu kan säga så med tanke på det tragiska som låter handlar om.
Jay Thomas:
Mycket fin låt! Känsligt och "mjukt" framfört! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida