Forum > Demolåtar
JT - Eggs on the loose
spacetrucker:
Mycket Edgar Froese i detta :wub:. Gillas skarpt. Kanonbra. Just såhär skall sånthär låta.
Space
Jay Thomas:
--- Citat från: Dividend skrivet 11.07.2012, 11:11:23 ---Du är väldigt bra på att välja/komma på låtnamn :D
Ser en tecknad film av massa ägg som smyger omkring och planerar en attack på katten som ligger och sussar.
I ett rymdskepp. I ett asteroidbälte. De krockar med asteroider och håller på :D
--- Slut citat ---
Tack Dividend! :)
Jo, är lite av en namngenerator när andan faller på. ;)
--- Citat från: spacetrucker skrivet 11.07.2012, 11:58:33 ---Mycket Edgar Froese i detta :wub:. Gillas skarpt. Kanonbra. Just såhär skall sånthär låta.
Space
--- Slut citat ---
Tack Space, det vämer! :) :wub:
Fick en Froesebacill och förvaltade den väl. :)
MaxB:
Du har många penslar på din lyra! :wub:
Här blandas det friskt med än den ena än den andra kulörten, breda och smala penslar om vart annat.
Själv använder jag reglar, såg och skruv flera dagar i rad. Går inte spela in.
Asti:
Fräcka ljudkollage du skapar med många sköna ljud!
Har nog inget konstruktivt att komma med tyvärr...
/Asti
HasseFX:
Riktigt fina ljud och teman :). Nu önskar jag bara du hade lite tålamod så du inte måste jaga igenom ideer värt en hel TD-LPpå några minuter... ;)
--- Citat från: MaxB skrivet 11.07.2012, 22:16:24 ---Själv använder jag reglar, såg och skruv flera dagar i rad. Går inte spela in.
--- Slut citat ---
Det där låter ljudteknik mitt i prick! Dra i reglar, använda sågtand och skruva på EQ- och send-rattar... Blir nästan avis!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida