Puh! Håller precis på att hämta mig efter megamagsjukan. Skall bespara er detaljer men det var en rejäl pärs. Kravlar mig fram till datorn och kan gotta mig i fina svar. De flesta verkar vilja att slajden är tyst under refrängerna, skulle vilja få lite input från djonas och Åsa härvidlag. Möblerade ju dessutom om en del bland djonas gitarrfills. Men de är väl upptagna med basspel och turné.
Eddi: OK. Kanske mer ljudet än spelet på guran som tar fokus? Finns ju inte så många luckor i Åsas sång heller, sista versen tar pianot responsen på Åsas sångfraser men visst, kunde jag lämnat till djonas. Thnx mate!
dividend: Kul assoc till Bach utan att det är så mycket kontrapunkt väl. Tycker sista halvan av djonas solo är så snyggt när han tangerar melodin men väver in helt egna grejor med sedvanlig fingertoppsfärdighet /-känsla. Valde att lägga denna del sist som ett slags klimax. Thnx again Divid!
Jugas: Slajden igen ja. Själv tycker jag den ger ett "modernt" sound till något som brukar låta 60-tl i det jag gör. Men visst jag kan förstå det där med friktionen. Tack för lyssning och ditt säkra öra!
MaxB: Jepp slajden igen. Hmm. Får ligga till sig lite. Thnx Max!
pxm: Kul! Stor inspirationskälla för mig med favoriter som t ex "Oh very young" och "Sitting". Nu vet jag ju inte din ålder men misstänker att du är bra mycket yngre än mig och förstår då att du lyssnat på tonvis av musik. Imponerande! Thnx pxm.
Asti: Kanske ett modernare ljud än med ytterligare en akkegura. Finns redan två

.
Kul att du gillar pianot. Tack för positivt omdöme och lyssning!
stajo: Hi there. La också på aningen kompression och värmefilter(?) på Åsas sång. Kanske bidrar till luftigheten? Kul att helheten funkar. Tackar och bockar också på mina kamraters vägnar!
Jonnerstone: Tack snälla. Sista halvan i djonas solo är makalöst. Kul att du gillar slajden eller sliden hur man nu skriver...
HarmonicaMicael: Tack själv mighty Mike. Det är en ynnest att få hjälp av så duktiga medlemmar. Co-lab is da shit!
På tal om det, skall jag nu testa med fast föda i form av jasminris kokt i grönsaksbuljong och till det 200 ml mineralvatten. Låter väl inte så illa? Fridens!