Forum > Färdiga produktioner

Asti - Vägskäl

<< < (2/6) > >>

Asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 08.07.2012, 11:55:15 ---SKitbra Asti och bra plonkat!
Detta är en av dina bästa. Jävligt uttrycksful och fin röst du har! Jag får fixa en ny "ADM"-låt, ackord och melodi som du sjunger :)

Sparar denna!

--- Slut citat ---

Tack för det! Roligt att höra!
ADM eller kanske MAD-låt låter spännande!  :rolleyes:
/Asti t.f. Plonkare

jugas:
Det här är ju så vackert... behövs inget mer:)
Men en liten dryg fundering :unsure:.. jag är så väldigt känslig för "mekaniskt" vibrato på stråkar så om det finns något relativt hanterligt och enkelt sätt att reglera/dämpa vibratot på cellon skulle helheten kunna vinna mycket på en sådan åtgärd..

Asti:

--- Citat från: jugas skrivet 08.07.2012, 22:10:54 ---Det här är ju så vackert... behövs inget mer:)
Men en liten dryg fundering :unsure:.. jag är så väldigt känslig för "mekaniskt" vibrato på stråkar så om det finns något relativt hanterligt och enkelt sätt att reglera/dämpa vibratot på cellon skulle helheten kunna vinna mycket på en sådan åtgärd..

--- Slut citat ---
Det gläder mig att du tycker det är vackert!
Tyvärr tror jag bara det går att välja cello med vibrato eller helt utan...
Men jag ska undersöka saken!
Tack för värmande ord och tips!
/Asti

Harmonica mike:
Oj Peter vilken höjdare du fått till här!

Så avskalat och så känslosamt lirat/sjunget,denna skall du hålla så här tycker jag.Hela rockpaketet skulle döda känslan i mina öron.

Asti när han är som bäst blir min slutkommentar på denna.

Mike

Asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 11.07.2012, 08:42:49 ---Oj Peter vilken höjdare du fått till här!

Så avskalat och så känslosamt lirat/sjunget,denna skall du hålla så här tycker jag.Hela rockpaketet skulle döda känslan i mina öron.

Asti när han är som bäst blir min slutkommentar på denna.

Mike

--- Slut citat ---

Tack, det var jättekul att höra!
Ja, jag ska inte utöka arret, det får bli så här.
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion