Forum > Färdiga produktioner

Asti - Vägskäl

<< < (4/6) > >>

karl:
Fin sång, fint plock på gitarrer....hade önskat en viss variation då verserna radar upp sig utan något annat händer emellan.... men å andra sidan det har du ju i andra låtar...finstämt och bra som alltid....

Allt gott karl

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 15.07.2012, 12:38:10 ---Jag kräver att du filmar gitarrspelet båda gitarr-positionerna. Det låter sig göras med telefonen din. Tror jag skulle kunna då tips och lära mig lite på det.

Vill så gärna se hur du gör.  :wub:

--- Slut citat ---

Ska se om jag lyckas filma lite med telefonen och skicka över...är ingen fena på mobiltelefon tyvärr!
Antagligen ringer jag väl upp nån i stället... :wacko:
Vågar inte lova något. :)

Asti:

--- Citat från: karl skrivet 15.07.2012, 13:47:53 ---Fin sång, fint plock på gitarrer....hade önskat en viss variation då verserna radar upp sig utan något annat händer emellan.... men å andra sidan det har du ju i andra låtar...finstämt och bra som alltid....

Allt gott karl

--- Slut citat ---

Jag gjorde låten medvetet "händelselös" enligt gammal singer-/songwriter tradition,
där texten står i fokus och instrumenten enbart kompar. Ville efterlikna Dylans
sätt att framföra låtar som t.ex Blowing in the wind, Don't think twice etc.
Gläder mig att du gillar sång och gitarrplock!  :)
/Asti t.f. Singer-/songwriter

MaxB:

--- Citat från: Asti skrivet 15.07.2012, 19:46:11 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 15.07.2012, 12:38:10 ---Jag kräver att du filmar gitarrspelet båda gitarr-positionerna. Det låter sig göras med telefonen din. Tror jag skulle kunna då tips och lära mig lite på det.

--- Slut citat ---

Ska se om jag lyckas filma lite med telefonen och skicka över...är ingen fena på mobiltelefon tyvärr! Antagligen ringer jag väl upp nån i stället... :wacko:

--- Slut citat ---

I så fall får du be den du ringer filma istället! Kan bli spännande!  :wacko:

Skäm åsido. Man ställer telefonen framför sig och trycker på rec, ungefär som i Cubase.

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 15.07.2012, 20:16:27 ---
--- Citat från: Asti skrivet 15.07.2012, 19:46:11 ---

--- Slut citat ---

Ska se om jag lyckas filma lite med telefonen och skicka över...är ingen fena på mobiltelefon tyvärr! Antagligen ringer jag väl upp nån i stället... :wacko:

--- Slut citat ---

I så fall får du be den du ringer filma istället! Kan bli spännande!  :wacko:

Skäm åsido. Man ställer telefonen framför sig och trycker på rec, ungefär som i Cubase.

--- Slut citat ---
Ska göra ett försök när jag skakat av mig den värsta scenskräcken... :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion