Forum > Färdiga produktioner

Asti - Vägskäl

<< < (3/6) > >>

Roffe H:
Jättefin låt Asti

Den är bra som den är, behövs inga fler instrument här inte. Som gammal rock- och bluesgubbe (växte upp med Beatles, Stones och Dylan mm.) kanjag  inte låta bli att få lite Dylanvibbar i både gitarrspelet och "utdragningen" i sången (orden) på sista strofen i varje vers. Läckert, känsligt och snyggt!  :) :)

mvh Roffe H

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 11.07.2012, 23:16:19 ---Jättefin låt Asti

Den är bra som den är, behövs inga fler instrument här inte. Som gammal rock- och bluesgubbe (växte upp med Beatles, Stones och Dylan mm.) kanjag  inte låta bli att få lite Dylanvibbar i både gitarrspelet och "utdragningen" i sången (orden) på sista strofen i varje vers. Läckert, känsligt och snyggt!  :) :)

mvh Roffe H

--- Slut citat ---
Tack, jag blir mer och mer övertygad om att behålla det så här!
Är själv uppvuxen med Beatles, Stones och Dylan, så det är väl därför jag låter så här....  :)
Har inte tänkt på det där med "utdragningen" i sången. Det är väl antagligen något man omedvetet tagit efter.
Tack för lyssning och värmande ord!
/Asti

CunningCode:
Varm och skön låt, både i stämning och produktion. Ett nöje att lyssna på!

Asti:

--- Citat från: CunningCode skrivet 12.07.2012, 19:54:35 ---Varm och skön låt, både i stämning och produktion. Ett nöje att lyssna på!

--- Slut citat ---
Det gläder mig att höra!  :)
/Asti

MaxB:
Jag kräver att du filmar gitarrspelet båda gitarr-positionerna. Det låter sig göras med telefonen din. Tror jag skulle kunna då tips och lära mig lite på det.

Vill så gärna se hur du gör.  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion