Forum > Demolåtar
Dividend - Fiskarna hoppar i floden (Pianostycke 13)
Jocke:
Gillar det här men skulle vilja höra pianot mer... upplever att de andra instrumenten har en mer än naturlig styrka i jämförelse... men det kanske ska vara så? :)
Clemens:
Imponerande! Snygg mix å bra ljud! ...Hur lång tid har du jobbat med denna? antar att det gått åt några timmar :D
Dividend:
--- Citat från: Jocke skrivet 09.04.2013, 20:02:08 ---Gillar det här men skulle vilja höra pianot mer... upplever att de andra instrumenten har en mer än naturlig styrka i jämförelse... men det kanske ska vara så? :)
--- Slut citat ---
Hej, tack till dig för att du kände för att lyssna. Får fundera på nivåerna, men tycker inte det är oskälig nivå på styrkan? :D Kanske klarinetten faktiskt, men inte stråket väl?
--- Citat från: Clemens skrivet 09.04.2013, 20:42:38 ---Imponerande! Snygg mix å bra ljud! ...Hur lång tid har du jobbat med denna? antar att det gått åt några timmar :D
--- Slut citat ---
Tack till dig också och kul att du gillade! Det är vid några tillfällen det senaste året. Båda temana som det hela bygger på är dock nog från året innan, två olika stycken från början.
Tack till er båda för raska öron!
Roffe H:
Jag kommenterade din låt i slutet av förra året (nov. tror jag) Tyckte redan då att det var ett litet mästerverk på gång. Det har simmat många fiskar i floden sedan dess, du jobbar verkligen med dina stycken. Klarinetten låter bra och ger en extra dimension. Beundrar din envishet och ditt tålamod. Skulle själv vilja ha lite av det, istället för att ständigt söka nya utmaningar men kreativiteten finns ju där vilket sätt man än väljer att jobba på, "so what"!
Hur som helst, jag gillar det du gör, kanonbra! :D :D :D
/Roffe H
Dividend:
--- Citat från: Roffe H skrivet 10.04.2013, 13:21:16 ---Jag kommenterade din låt i slutet av förra året (nov. tror jag) Tyckte redan då att det var ett litet mästerverk på gång. Det har simmat många fiskar i floden sedan dess, du jobbar verkligen med dina stycken. Klarinetten låter bra och ger en extra dimension. Beundrar din envishet och ditt tålamod. Skulle själv vilja ha lite av det, istället för att ständigt söka nya utmaningar men kreativiteten finns ju där vilket sätt man än väljer att jobba på, "so what"!
Hur som helst, jag gillar det du gör, kanonbra! :D :D :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Jätteroligt att du gillar vad jag gör och tack för återlyss! :D Sant att det spelar ju ingen roll HUR man gör, bara musiken blir bra (som i ditt fall) och man har roligt!
Det är bara ett parti kvar som jag stör mig på, på den här! Ska fila på det partiet (minuten precis innan slutet) och använda min rekursiva metod för att återföra stycket till tonarten C
Bedjen en bön till Krishna och Oden, eller valfri gudom, att jag slipper fila vidare efter det :D Och ska fixa ner klarinetten enligt Jockes tankar oven!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida