Forum > Demolåtar
Dividend - Fiskarna hoppar i floden (Pianostycke 13)
Harmonica mike:
Jag blev ju tvungen att läsa igenom tråden för att se vad jag hade skrivit tidigare..
Jaha ja,jag tyckte det var klart..Det tycker jag nu också :)
Det är väldigt fint detta.Här har du verkligen tänkt till,så många fina små inlägg som avlöser och backar upp de olika instrumenten.Det här är full pott i min klassiska bok,vansinnigt snyggt!
Denna sejvar jag Per,tack.
Mike
Ola:
Halloy, mycket njutbart detta.
ett litet pet bara
önskar att få pianots kompspel upp i volym
Mvh Ola
Dividend:
--- Citat från: Asti skrivet 15.11.2012, 20:39:50 ---Jättefin ljudbild! Pianot låter kalas! Är det Alicia's keys?
Mycket fin variation i melodi/harmonier, instrumentering och dynamik.
Gillar verkligen dom här snabba stråkdragen och samspelet med pianot.
Tycker att cellon är aningen för stark på ett par ställen, bl.a. vid ca 142 sek.
Suverän avslutning! Det här är kanske det bästa jag hört från dig Per!
/Asti
--- Slut citat ---
Hej! Tack. Det är Alicia! Noterat om cellon! Kul att du tycker om :)
--- Citat från: Ola skrivet 16.11.2012, 16:33:54 ---Halloy, mycket njutbart detta.
ett litet pet bara
önskar att få pianots kompspel upp i volym
Mvh Ola
--- Slut citat ---
Ja, det har du helt rätt i! Tack för lyssnin! :)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.11.2012, 08:49:34 ---Jag blev ju tvungen att läsa igenom tråden för att se vad jag hade skrivit tidigare..
Jaha ja,jag tyckte det var klart..Det tycker jag nu också :)
Det är väldigt fint detta.Här har du verkligen tänkt till,så många fina små inlägg som avlöser och backar upp de olika instrumenten.Det här är full pott i min klassiska bok,vansinnigt snyggt!
Denna sejvar jag Per,tack.
Mike
--- Slut citat ---
Tack. Verkligen kul! Man hittar ju hela tiden nya nits, så det blir väl 1 eller 20 uppdateringar på den :D Om du ska sejva nån, kan du nog lika gärna sejva denna dock :D
--- Citat från: bjurte skrivet 15.11.2012, 19:13:57 ---Jäkligt bra ljud,gillar dina melodier och sista fjärdedelen allra bäst..
--- Slut citat ---
Taaack för lyssning! Kul om slutet, där är ju några nits där, men håller nog med om resten :)
--- Citat från: MaxB skrivet 15.11.2012, 23:28:36 ---Fantastisk artikulation i alla instrumenten, så väl piano, cello, violin som oboe.
Och förträfflig dynamik, därtill ett gott stycke! Fint hantverk!
--- Slut citat ---
Tack för lyssning! Kul att det gick hem :)
Ska som sagt uppdatera denna och sen slänga över på färdiga. Sluta skicka brandbomber i mailen! Det kommer bara ta längre tid! :D
Girly:
Jaha, så dags att kommentera när det är färdigt eller hur ;) :)
Alltså vilket stycke! Känns som om du lagt ner sjukt mycket tid för att få det att låta så här.
Man kan ju inte annat än att bli imponerad.
Snyggt... verkligen! :)
Dividend:
Tack Lena! Verkligen kul att du gillar.
Mycket tid? :D Tiden går snabbt när man har kul. Finns som sagt lite brister fortfarande och saker att korrigera, speciellt i strukturen på slutet!
Tack för lyssning och tid :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida