Då har jag pillat igen o nu tror jag faktiskt det får börja närma sig färdigt.
- Framförallt har jag fixat slutet, vet inte om jag fortf tycker att det är så bra det kan bli men det låter iaf värdigt.
- Jag har också lagt till väldigt diskreta piano"stänk" i mitten på första versen. Den symboliska tanken som kom till mig var tårdroppar, men om andra tolkar det så lämnar jag osagt. Tycker det lät trevligt i den lite kala första versen iaf.
- Har lagt små breakar på trummorna i slutet på refrängerna, tycker det blev riktigt stiligt, nästan självklart.
- Solot fick sig en liten liten revidering då jag tyckte det blev lite väl upprepat, men inte gjort något drastiskt

Så här i efterhand kom jag på att jag glömde kolla stämningen på gitarren *stirrar rakt ut i luften* men jag tror den iaf är okej, inte sämre än det tidigare inspelade iaf.
- Mastrat mixen genom en lite professionellare limiter, ozone för att vara exakt. Taggade ned någon db på den också då jag tycker det blev lite lite mycket förra gången. Tycker det låter varmare o mysigare om resultatet!
- Andra småfixar som blev behövliga pga andra ändringar.
Skulle nog påstå jag är ganska nöjd nu. Det kan självklart bli ÄNNU bättre, samtidigt är jag fortf en nybörjare och det känns inte konstruktivt att pilla allt för länge med samma låt. Jag kan ju alltid återvända längre fram till den. Här har vi iaf frukten av tre månaders arbete med Sång, Låtskriveri, Arr och inspelning, vore väl synd att klaga

Får för övrigt åter be att tacka för alla varma kommentarer, I'm not worthy eller vad var det Wayne sa i Waynes world?

Länk: http://soundcloud.com/kristian-tigersoul/gone-are-you-happy-now-1
ps: ja det är original-versionen som jag nu uppdaterat.