Forum > Demolåtar

Asti - Vägskäl (ny version)

<< < (2/4) > >>

Asti:
Blade Runner - Tror också på cello om det ska till något mer! Trummor är jag mer tveksam till.
                     Roligt att du gillar sången!
MaxB - Ja, det blir lite fylligare om man använder capo och spelar olika ackord.
          Spelar första gitarren i A-dur och den andra i G-dur med capo på 2:a bandet.
          Tyvärr har jag ingen möjlighet att filma, men det är standard plock-teknik, så det är inga hemligheter...
          Kul att du gillar gitarrspelet! Vore kul att träffas vid något IRL-möte och lira ihop med andra KR-medlemmar.
Wernborg - Som sagt, ska nog pröva cello. Om man skulle lägga trumvispar skulle jag nog också
                komplettera med ståbas, tror jag. Behagligt är bra!  :)

Tack för lyssning, kommentarer och tips!
/Asti t.f.

Åsa:
fint!

^_^

equality:
Lite vibbar av Dylan's Spanish Boots of Spanish Leather. Snyggt plock och mycket fin text. Tycker arret räcker så här. Stämningsfullt!

Asti:
Åsa - Tack! Hoppas få se er i sommar!

Equality - Ja, jag har antagligen snott en hel del tongångar från Dylan.... :rolleyes:
              Roligt att du nämner texten. Är själv ganska nöjd med den.
              Ang plocket kan jag nämna att jag spelade in det i fredags kväll efter en
              whisky, en dry Martini och en halvflaska vin. Tror det blev mer avslappnat
              på så vis, men jag hade mina dubier när jag kollade inspelningen på lördagen.  :)

Tack ska ni ha för lyssning och kommentarer!
/Asti t.f. Plagiatör  B)

pxm:
Gillar den här, Asti, och som vanligt har du bra gitarrspel, fin röst och starka texter....
Bra !!!

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion