Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Easygoing Blues
Roffe H:
Tack för välkomnandet!
Visst är det härligt med en liten, cool, rökig bar.Just den stämningen jag försökt att fånga...roligt.
Roffe H
tigersoul:
Vilket härligt tillskott till gänget här, o härligt litet stycke lika så. Jag noterade inte alls att det var BIAB innan jag läste att så var fallet, fastnade totalt i blåset. Instämmer i det tidigare sagda, rökig bar någonstans!
Roffe H:
Skönt att höra Tigersoul.
Somligal tycker kanske det är lite "fuskigt" att köra med BIAB men sedan jag flyttaden från huset där vi hade större plats för en hel del musikprylar till en mycket mindre bostad så är det braatt kunna koncentrera sig bara på saxspelet, dessutom är jag inte särskilt bra varken på gitarr, klaviatur eller bas. Det tog så mycket kraft att lägga bakrunden själv, att när den var klar orkade jag inte spela sax (överdrift).
Men det det känns lite som att ha ett riktigtbra kompband, vilket är rätt svårfångat idag. Så just nu känns det helt ok att bara koncentrerar migoch försöka utvecklas bara på saxspelet.
Roffe H
equality:
Coolt! :D Kunde nästan svära på att det var en liveupptagning. Fin ljudkvalitet. Välkommen hit också! Förutom Jugas vet jag ingen som lirar sax här. Schysst.
Roffe H:
Man tackar och känner sig välkommen, mycket roligt ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida