Forum > Demolåtar

Gone (are you happy now)

<< < (7/10) > >>

Eddi:
Bra med trummorna på slutet men oj så konstigt slutet blev - utfejdningen av verben på guran som du hade förut tyckte jag var bra på sitt sätt men nu fick du med rösten också och det blev inte så bra - nu låter också gitarren längre än trummorna som slutar plötsligt. Hm... jag har inga bra tips men jag vet att slutet inte gör resten av låten rättvisa just nu.

stajo:
inga tips här måste bara säga att det är en skitsnygg låt härlig skön röst också.

tigersoul:

--- Citat från: Eddi skrivet 01.07.2012, 20:44:32 ---Bra med trummorna på slutet men oj så konstigt slutet blev - utfejdningen av verben på guran som du hade förut tyckte jag var bra på sitt sätt men nu fick du med rösten också och det blev inte så bra - nu låter också gitarren längre än trummorna som slutar plötsligt. Hm... jag har inga bra tips men jag vet att slutet inte gör resten av låten rättvisa just nu.

--- Slut citat ---

- Ja du slutet... lyssnade en gång till efter en promenadpaus, slutet låter ju förjä...., håller helt med dig! Däremot låter det okej att trummor o bas kommer tillbaka in i bilden, men slutet måste göras något med! Var tusan då vad klurigt den sista snutten blev!

--- Citat från: stajo skrivet 01.07.2012, 20:55:50 ---inga tips här måste bara säga att det är en skitsnygg låt härlig skön röst också.

--- Slut citat ---

- Tackar tackar!! ;)

pxm:
Stor skillnad emot de första slaskarna du lade ut..Trodde inte riktigt på det då , men jag hade tydligen fel.
Det här låter ju riktigt bra och orginellt och jag är imponerad av din sång. Går inte att såga ditt gitarrsolo heller, det sitter riktigt bra och passar låten..Du har en skön stil...
Bra jobbat, tigersoul..

mvh

tigersoul:

--- Citat från: pxm skrivet 02.07.2012, 12:24:16 ---Stor skillnad emot de första slaskarna du lade ut..Trodde inte riktigt på det då , men jag hade tydligen fel.
Det här låter ju riktigt bra och orginellt och jag är imponerad av din sång. Går inte att såga ditt gitarrsolo heller, det sitter riktigt bra och passar låten..Du har en skön stil...
Bra jobbat, tigersoul..

mvh

--- Slut citat ---

- Kul man kan övertyga de oövertygade ;) Känner väl själv att jag utvecklas ganska snabbt från den absoluta startpunkten på de flesta områden och det är ju en ganska kort tidsrymd ändå så man ska väl bara vara nöjd o köra på. Blir ju sångpedagog under sensommaren o sen kör jag väl på o ser hur långt jag kan ta det här!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion