Forum > Färdiga produktioner

Dividend, Marre, Asti, Cykeln - Havet och tystnaden

<< < (14/16) > >>

Asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 10.08.2012, 11:30:52 ---
--- Citat från: SYNTH skrivet 10.08.2012, 00:57:05 ---Håller med den gick rakt in i hjärtat! :wub:

--- Slut citat ---

--- Citat från: equality skrivet 10.08.2012, 00:31:47 ---Går rakt till hjärtat. Tack för denna!

--- Slut citat ---
Kul att hjärtat berördes :)
Om någon har drabbats av angina pga lyssnande på denna visa, ber jag om ursäkt och det är bara att komma och hämta lite nitroglycerin till helgen :)

--- Slut citat ---
Det verkar som att vårt samarbete klaffar! Det är många intryck som flimrar förbi
när man läser alla flödande kommentarer i sitt lilla förmak. För mig är detta lite av en hjärtefråga
och det liksom pumpar i kroppen av alla de slag och jag vaggas in i en stilla rytm av välbehag.
/Asti t.f. Ven-resenär

jonnerstone:

--- Citat från: Asti skrivet 10.08.2012, 11:57:05 ---
/Asti t.f. Ven-resenär

--- Slut citat ---

Född och uppvuxen i Landskrona som jag är,  så är jag också en van Ven-resenär  :D

Ooops OT, skärp mig  :angry:

Dividend:
Tycker nog pianosolot trevar lite sista takterna, men inleder snyggt. Eller, efter ett par lyssningar (och jag har gjort många) så funkar det. :)

ASti: Gitarrsolo på nästa? :)

Jonnerstone: Skåning, men nog aldrig varit på ven. Inte varit i landskrona heller, tror jag, bara på genomresa till Helsingborg.

Faktiskt vet jag inte om jag nånsin varit i Skåne? :unsure:

Asti:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 10.08.2012, 12:05:11 ---
--- Citat från: Asti skrivet 10.08.2012, 11:57:05 ---/Asti t.f. Ven-resenär

--- Slut citat ---
Född och uppvuxen i Landskrona som jag är,  så är jag också en van Ven-resenär  :D
Ooops OT, skärp mig  :angry:

--- Slut citat ---
Nej, jag förstår mig inte på personer som lägger sådana här totalt
ovidkommande kommentarer..  :rolleyes:
/Asti t.f. OTillräcklig

Marruschkka:

--- Citat från: pxm skrivet 09.08.2012, 13:40:52 ---Well Done !!!
Första verren jag lyssnade på var bra och nu sista-måste inflika att slutresultatet är otroligt bra....
Gillar det här - mycket !!!

mvh

--- Slut citat ---

--- Citat från: equality skrivet 10.08.2012, 00:31:47 ---Går rakt till hjärtat. Tack för denna!

--- Slut citat ---

--- Citat från: SYNTH skrivet 10.08.2012, 00:57:05 ---Håller med den gick rakt in i hjärtat! :wub:

--- Slut citat ---

Det gjorde den här melodin,rakt in, tack för att ni oxå gillar :wub:

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion