Forum > Färdiga produktioner
It all begins here!
MaxB:
It is good!
Eddi:
Det blev lite mer än en låt det här med Astis sång och körer samt viskningar - typ en art-installation är min upplevelse. Bra men inget man direkt visslar på under vägen till tunnelbanan (Varför man nu ska dit? Jag har ju bil)
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 28.06.2012, 22:40:05 ---Det blev lite mer än en låt det här med Astis sång och körer samt viskningar - typ en art-installation är min upplevelse. Bra men inget man direkt visslar på under vägen till tunnelbanan (Varför man nu ska dit? Jag har ju bil)
--- Slut citat ---
Ja, det kanske blev lite för mycket...?
Nu ska jag låta din tråd vara i fred Blade Runner! :)
/Asti t.f. fredsmäklare
Blade Runner:
Asti, älskar dina Beatle inspererade saker :wub:, så fortsätt du!! Skulle gärna ta dina wave filer så man kan fixa lite med ljud som jag tycker e´lite fel till dina underbara sång kreationer,,, Kanske det borde bli en full längdare å inte bara en liten bridge/fade out som jag tänkte från början!? Ps Ska jag mecka med trummorna lite mer när jag får tid (meckar lite med andra låtar just nu) om dom inte e´bra nock? Ds
Asti:
--- Citat från: Blade Runner skrivet 30.06.2012, 00:39:52 ---Asti, älskar dina Beatle inspererade saker :wub:, så fortsätt du!! Skulle gärna ta dina wave filer så man kan fixa lite med ljud som jag tycker e´lite fel till dina underbara sång kreationer,,, Kanske det borde bli en full längdare å inte bara en liten bridge/fade out som jag tänkte från början!? Ps Ska jag mecka med trummorna lite mer när jag får tid (meckar lite med andra låtar just nu) om dom inte e´bra nock? Ds
--- Slut citat ---
Om du vill kan jag skicka sång-filerna! Vet inte om den behöver förlängas....
Ja, kanske trummorna är lite för mycket på, men å andra sidan får man inte tappa "baktakten",
som ger låten extra karaktär.
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida