Forum > Färdiga produktioner

It all begins here!

<< < (3/7) > >>

MaxB:
Här kommer Astis sång som det som limmar ihop de olika ackorden och de oväntade ackordsbytena.

Jag funderar på trummorna. Kanske tänker du mycket djupare eller längre musikaliskt än jag eller så är trumspelet lite off och skulle kunna göras annorlunda, så att det ligger närmare övriga instrument.

Det är som jag känner men ingen annan har nämt det, så kanske är det jag som tänkter för snävt och traditionellt avseende trummorna?

Blade Runner:
Asti din sång e perfekt till att "limma ihop ackorden" som MaxB sa, dessutom är sången underbar  :wub: . Trummorna kan jag pula lite mer på men vill ha den där baktakts känslan kvar, (finns så många låtar med rakt på trummor här i livet  ;) )

Asti:

--- Citat från: Blade Runner skrivet 26.06.2012, 11:40:43 ---Asti din sång e perfekt till att "limma ihop ackorden" som MaxB sa, dessutom är sången underbar  :wub: . Trummorna kan jag pula lite mer på men vill ha den där baktakts känslan kvar, (finns så många låtar med rakt på trummor här i livet  ;) )

--- Slut citat ---
Kul att du gillar mitt sångförsök!
Blev så inspirerad av låten att jag inte kunde låta bli.
Funderar du på att utveckla eller förlänga låten ytterligare?
Är inte säker på att en bas skulle förstärka....
/Asti

stajo:
Tyckte också att det blev mycket lyckat med Astis sång, från att vara låten med de konstiga tonartsbytena blev det den coola lite mystiska låten.
Kanon :)

Asti:
Har utvecklat sången lite till....försökte binda ihop sångpartierna.

https://www.box.com/s/4f5f9a0ea2960c5ee679

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion