Forum > Demolåtar
G - Sommarfinal
tigersoul:
Instämmer i det de andra sagt, o ska jag vara lite kritisk är det något över själva ljudbilden som är lite slätt, påminner mig lite om något som spelas när de pular i "äntligen hemma" ;) Men det är som sagt bara ljudbilden inte innehållet, tror det saknas lite edge, hör inte så mkt botten o allt känns ganska slätt mixat. I övrigt: potential, lite plats för vocals o det kan bli något skönt av det!
MaxB:
Jag det låter som passande bakgrundsmusik då det fixas i något TV-program.
Härligt att du har gitarr och använder den! Känner sommarkänslan och värmen, här från altanen bakom min musikstuga. Tur att telefonen kan koppla upp mig till internet här. I huset saknas täckning från telefon och ADSL ligger nere i 11-13 dagar - heja Telia!
bjurte:
Visst låter det 'gammal hederlig' Gurano om det här!
Tycker du börjar få till det mycket bättre med mixningen nu,särskilt då trummorna,inget att "gnälla på" m.a.o.. ;)
Glaa' Midsommar och sem. påre...
Tokai:
Jag gillar mellanpartiet. Där händer nåt intressant
men också basspelet växer där. Övrigt lite enahanda.
gillar basspelet överlag.
Gurano:
Sitter med sugigt IT på landet så jag svarar er alla med kort inlägg. Tack för era tankar å kritik. Japp det behövs sång men jag sjunger inte - kan inte? Lämnar öppet för er att ta er ton. Tanken är att rensa bort lite sling-gura. Jo den är väl lite mesig till sin karaktär men jag tror det skulle bli bättre med bra sång. Tokai - kul att du gillar delar av låten och basen! Jag lät basen jobba lite mer än vanligt.
Ha de
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida