Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike/Josse/Robert Jugas/Curt - The hard way extended

<< < (2/5) > >>

Dividend:
Så jävla skön blueslåt! :D

Denna sparas, tror jag sparade den som var uppe tidigare. GRYYM känsla i din röst HMike! Det här i klass med John Lee Hooker. (Min favvo i USA.) Och skitbra jobbat av alla de andra!

Tack för denna! :)

Tokai:
Jo den här känner jag igen och visst blir det bättre med äkta sax.
Kommer inte ihåg vad jag tyckte senast men det måste ha varit positivt.
Det enda jag tycker är att din sång kanske ligger på för mycket, liksom drag hela tiden, alltså kan tänka mig ett annat uttryck lite mer laid down på vissa ställen och på dom ställena sjunga lite mindre distat sas. Alltså jag vet inte. Mer kanske att tänka på framöver då.
Great stuff hur som helst!

Marruschkka:
Superbra feeling här Micael, och vilket skönt blås :wub:

Riktigt riktigt bra blues här, ska sparas och diggas till under myggbitna kvällar :D

Glad Midsommar!!

/Marre

hogge:
Grymt detta.. Älskar ju saxofon. Den (och resten såklart) i kombination med Din fantastiska röst gör detta till ren njutning...

Harmonica mike:
Här var det kommentarer - kul.

Max:
Japp,det är Robert som huserade här förr.Spåret fick jag då det begav sig och mixade in det direkt.men jag gjorde två verrar,en med saxarr och en med trombonkeys som jag lirade.Sedan så glömde jag att slänga upp denna för lyssning/sågning..Men den har gått varm i bilen kan jag säga :)
Kul att du diggar max.

Eddi:
Jag ser denna som klar och tar inte in några fler lirare  :D,även om Håkan lirar tele som en gud.Kul att du gillar Eddi,det värmer.

Jocke:
Tack Jocke för digg.Mixarna lät bättre förr helt klart som i den här.Bytt ned mig utrustningsmässigt så det låter inte riktigt lika bra längre.

Tigersjälen:
Men oj,det var en fin kommentar.Tackar så mycket å boysens vägnar oxå..

Dividend:
Tack för digget Per och lyssna vidare :)

Tokai:
Jo jag har rätt många nyanser i min röst.Oftast tänker jag inte på det utan sjunger bara rakt av.För det mesta så funkar det fint men jag förstår din point - använd det du har.Jag skall prova konceptet på "Ballad of a lost friend"..Tack för digg å tyck

Marre:
Nu blev jag glad.Digga så mycket du vill och trevlig midsommar där ute på holmen..Här har vi 8 plusgrader nattetid och knappt 15 på dagarna så det blir en kylslagen midsommar..men det ordnar sig med nån liten virre :)

Hogge:
Jaaa,äntligen fick jag till två låtar på raken som du gillar :D Tack Hogge

#######################################################

Stort tack för kommentarerna,det värmer en frusen norrlänning som vaknade tidigt i morse i stugan.Temperaturen visade 8 grader ute och 12 inne i stugan.
Täcke och filt fixade biffen på natten men det var jobbigt att stiga upp - jizes.Global uppvärmning - inte på mina breddgrader i alla fall,det kan jag lova.

Nåväl take care alla och ha en trevlig midsommar.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion