Forum > Färdiga produktioner
Freddy Holm " Ingenting Alls"
Harmonica mike:
Klar Freddy klass på denna,med andra ord hur bra som helst..Den där reff woohoon fastnar och skulle lätt kunna bli en sån där sommar plåga.
Jag störs lite av ett högfrekvent ess ljud på sången då jag lyssnar genom monitorerna,men dom kan vara på upphällningen så om ingen annan hakar på det spåret,ut med låten på radion Freddy.Tranströmmer uttalet har lika mycket charm som när en irländare sjunger typ "Love" kontra en texas lirares "love" no big deal alltså.
Mike
ydderF:
Tackar för responsen, folkens!! :)
Wernborg och Bjurte,
mixen kan nog få en runda til, ja.
Det som rotar til det i låg mellanregisteret är trummorna som har handdukar över sig.
Så det är möjligt at jag fixar det OCH Traaaanströmmer när jag får tid ;)
Hogge,
kul at du gillar rösten! Och tack för flaggan :)
Eddi,
kul at du påpekade at gitarren och cellon är vinden. Tänkte det så.
Harmonica mike,
tack för goda ord. Jag ringer radion i dag ;)
Tokai:
Tror inte norskan har att göra med uttalet Tranströmer, mer det melodiska, att Freddy här följer melodin. Här borde Freddy snarare frångått från melodin, gjort en paus mellan "Tran - strömmer".
Men en bisak. Suveränt spelat och sjunget!
Valstakt passar bra i juni - trots regn.
Kul att du ändå ta med Tranströmer i din text - Den svenske poeten som alla borde läsa, inte alls så konstig man kan tro, lättbegriplig till synes... men ändå inte. Öppna ditt sinne!
Markus Broberg:
Fin:)
Sigmunds:
Kjempebra Freddy! Utrolig hva du får til i løpet av kort tid, tenker først og fremst på strykeinstrumentene!
Catchy låt, for min del kan du synge Tranströmmer akkurat som du vil :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida