Forum > Färdiga produktioner
Bjurte o Marruschka - Reach for the stars
Harmonica mike:
Lysande detta teammates :)
Jag gav er full pott utan att tveka.Maria sjunger grymt bra här,och vilket arr/lir "Björtneriah"..Jag kommer att digga detta i sommar.
Nu skall jag se till att få ned denna till mobilen
Rock on mates
Mike
tigersoul:
Är det bara jag som hör Ola Salo klanger på ett hörn? :P
Marruschkka:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 13.06.2012, 00:14:40 ---Ball låt. Har använt samma sampling t en egen månlåt för några år sen och det är nog fler än oss. Snajdigt!
--- Slut citat ---
Hej Bengan, så kul att du tycker det var snajdigt :D Roligt arr & häftiga effekter i den här!
--- Citat från: MaxB skrivet 12.06.2012, 07:43:19 ---
--- Citat från: Marruschkka skrivet 12.06.2012, 00:59:24 ---...tack för de röster vi fick...
--- Slut citat ---
Din röst var bäst!
--- Slut citat ---
Gullig du är Max, tack :wub:
--- Citat från: hogge skrivet 13.06.2012, 01:20:58 ---Grattis till segern... Låter en del 80-tal detta.. Inte riktigt min grej detta, men kan ändå inte låta bli att charmas av arrangemanget..
Snyggt jobbat..
--- Slut citat ---
Tack för det Hogge!
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.06.2012, 11:30:10 ---Lysande detta teammates :)
Jag gav er full pott utan att tveka.Maria sjunger grymt bra här,och vilket arr/lir "Björtneriah"..Jag kommer att digga detta i sommar.
Nu skall jag se till att få ned denna till mobilen
Rock on mates
Mike
--- Slut citat ---
Det tacker vi för, hade du varit med på den här hade nog poängen åkt upp ännu mer ;) :rolleyes:
--- Citat från: tigersoul skrivet 14.06.2012, 12:39:25 ---
Är det bara jag som hör Ola Salo klanger på ett hörn? :P
--- Slut citat ---
Ha ha ha..det där var kul :D Nog har jag fått höra att jag kan påminna om Grace Slick, Stevie Nicks, Tomas di Leva (?!), Chrissie Hynde..och nu så Ola Salo då :lol:
Tur att jag vet att det är jag som sjunger då! Men seriöst, kul att du tycker det Tigersoul, det känns som en fin komplimang :)
Tack även Gurano, Eddi för upplyftande kommentarer, blir så glad!
/Marre
Dividend:
Bra vinnarlåt. Arret är oförglömligt varierande och passar sång och uttryck perfa!
bjurte:
Tack till alla... :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida