Forum > Demolåtar

JT - Apocalypse then

(1/1)

Jay Thomas:
Simpelt. Elektroniskt.

http://soundcloud.com/busstop18/apocalypse-then/download

Gurano:
Grundläggande delayspel - kul att höra - inte så avancerat som du säger ... simpelt. Men på en sådan grund kan man ju bygga upp och lägga på vad som helst egentligen - för pålägg behövs nog enligt min smak i alla fall :)
Lite J M Jarre över det hela då det begav sig i hans begynnelse.

De högsta ljuden är lite för höga för mig dock.

Ha det gott
/Gurano

Wernborg:
Mysig och meditativt. Gillar såna här repetetiva stycken.

Det där blöta ljudet i första halvan låter lite som någon som fått lite för mycket att dricka.  :wacko:

Jay Thomas:

--- Citat från: Gurano skrivet 10.06.2012, 19:07:54 ---Grundläggande delayspel - kul att höra - inte så avancerat som du säger ... simpelt. Men på en sådan grund kan man ju bygga upp och lägga på vad som helst egentligen - för pålägg behövs nog enligt min smak i alla fall :)
Lite J M Jarre över det hela då det begav sig i hans begynnelse.

De högsta ljuden är lite för höga för mig dock.

Ha det gott
/Gurano

--- Slut citat ---

Tack Gurano! :)
Jag gjorde ett seriöst försök att få mer att hända men det gick inget vidare alls, så jag behöll det simpla, enkla "malandet" som jag tycker fungerar.

--- Citat från: Wernborg skrivet 10.06.2012, 20:36:24 ---Mysig och meditativt. Gillar såna här repetetiva stycken.

Det där blöta ljudet i första halvan låter lite som någon som fått lite för mycket att dricka.  :wacko:

--- Slut citat ---

Tack Wernborg! :)
Det blöta ljud du nämner, tror jag är en Cortbas via diverse filter. (milt sagt)

Navigering

[0] Meddelandeindex

Gå till fullversion