Forum > Demolåtar

Easy Peasy & Gurano - Industrial Design

<< < (3/3)

bjurte:
Tycker att den var lite för ryckigt och stökig(rörig) men så har jag ju mina hörselprobl..blir lite för jobbigt för dom stackarna..
Kan vara så att det är 'mullret' som stör min lyssning lite,prova dra av lite i Bas/låg mellanregister.

Får nog mer visioner av ilande myror/Bin som klättrar över varandra och bygger på stacken/kupan i ett rasande tempo. ;)
Industri och Löpande band är för mig lite mer 'hårda,metalliska ljud' och kanske liite lägre tempo..

Harmonica mike:
Tjenare.

Lite bastung mix ja,i övrigt så synthar det på friskt:) Inte min kopp of theá så jag kan inte uttala mig om låten.Men jag tror på "löpandebands principen" till denna,det kan bli fräckt.

Jag drar ett pm i en helt annan fråga  :)

Mike

hogge:
Personligen tycker jag att det här kan vara bland det bästa Du gjort... Inte alls så rörigt - med en sångares perspektiv - som det brukar vara... Jag gillade detta.. Här har Du lämnat utrymme för en sångslinga och detta tror jag kan bli riktigt bra faktiskt...

Rock on dude!!

Gurano:

--- Citat från: bjurte skrivet 13.06.2012, 02:53:04 ---Tycker att den var lite för ryckigt och stökig(rörig) men så har jag ju mina hörselprobl..blir lite för jobbigt för dom stackarna..
Kan vara så att det är 'mullret' som stör min lyssning lite,prova dra av lite i Bas/låg mellanregister.

Får nog mer visioner av ilande myror/Bin som klättrar över varandra och bygger på stacken/kupan i ett rasande tempo. ;)
Industri och Löpande band är för mig lite mer 'hårda,metalliska ljud' och kanske liite lägre tempo..

--- Slut citat ---
Tack för lyss - förstår att det kan vara jobbigt att lyssna om du har fel på lurarna :(
men hos mig låter det bra - men jag ska se över basigheten

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.06.2012, 11:48:05 ---Tjenare.
Lite bastung mix ja,i övrigt så synthar det på friskt:) Inte min kopp of theá så jag kan inte uttala mig om låten.Men jag tror på "löpandebands principen" till denna,det kan bli fräckt.
Jag drar ett pm i en helt annan fråga  :)
Mike

--- Slut citat ---
Tack för lyss - ska se över basighet som sagt

--- Citat från: hogge skrivet 18.06.2012, 03:14:19 ---Personligen tycker jag att det här kan vara bland det bästa Du gjort... Inte alls så rörigt - med en sångares perspektiv - som det brukar vara... Jag gillade detta.. Här har Du lämnat utrymme för en sångslinga och detta tror jag kan bli riktigt bra faktiskt...

Rock on dude!!

--- Slut citat ---
Tackar Hogge - låter bra! Du är välkommen att lägga en sång ... om du vill och har tid förståssss :) - tror att du skulle sätta det som ett smäck!

Tack alla
/Gurano

equality:
God gammal guranostajl. För svag gura från början och vid 01.35 som bärare av melodier borde den komma fram mer. Letade efter den du gjorde med ynot men jag hittar nog den.   :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion