Forum > Färdiga produktioner
Eddi - As Simple As That
Eddi:
--- Citat från: Jocke skrivet 20.06.2012, 21:05:40 ---Du ska klart göra som känns bäst för dig - jag kan göra en cover sen ifall jag inte blir nöjd! :lol: :rolleyes:
--- Slut citat ---
Allvarligt DET vore kul att höra - tror inte jag har hört din röst ännu? Säg till om du behöver ackord etc.
Eddi:
--- Citat från: pxm skrivet 20.06.2012, 21:37:28 ---Fan vad bra den här blev Eddi !!!!
Diggar den just nu i lurarna..... :P
5/5
mvh
--- Slut citat ---
5/5 utan gurasolo egentligen! - Kul att du gillar Pixel, tack :D
Jocke:
--- Citat från: Eddi skrivet 20.06.2012, 22:10:51 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 20.06.2012, 21:05:40 ---Du ska klart göra som känns bäst för dig - jag kan göra en cover sen ifall jag inte blir nöjd! :lol: :rolleyes:
--- Slut citat ---
Allvarligt DET vore kul att höra - tror inte jag har hört din röst ännu? Säg till om du behöver ackord etc.
--- Slut citat ---
Nä, det har du säkert inte - knappt jag heller... ;-) Påminn mig efter sommaren - då är du nog klar så får jag se vad jag tycker... ;-D Börjar lova lite mycket nu tror jag... :lol:
Harmonica mike:
Wiihhaaa!
KR Stipendie för årets största utveckling - på sång!!
Riktigt bra sång här Eddie,falsett ylet på disagree lysande.På "prat" delen så skulle jag vilja att du arrar lugnare/halvtempo/enklare för att förstärka "rockdrivet" som maler på resten.Stämmorna sitter fint.På första delen hänger du kvar lite på vissa ord,typ en dialektal fråga - lidingöeeeeeee..Men det kan vi förlåta dig för då du är Stockholmare :) Jag har ju mina gruuuuvan..ha ha :lol:
Låten då,nja jag brukar byta kanal då jag hör sånt här :P :D Liret/arret bra för genren tycker jag.
Summering - sångutvecklingen var riktigt kul att lyssna på!
Mike
MaxB:
Det blev bra med din peronliga, sköna sång, även om diskogenren inte riktig är min. Jag skulle vilja att berättarrösten även är med i sista hälften av introt och skulle vilja att han berättar med många fler ord där han kommer in. För mig känns det som att en sån röst ska säga mycket mer - du får till den så bra!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida