Forum > Färdiga produktioner
Eddi - As Simple As That
Eddi:
--- Citat från: stajo skrivet 19.06.2012, 23:29:10 ---tycker du har fått till en snygg blandning av rå gitarr och elektroniskt. Skall bli kul att höra med sång sedan.
/s
--- Slut citat ---
Ja det blev det ju faktiskt - tänkte inte riktigt på det men jag håller med. Tack för tyck Stajo :D
MaxB:
Har du melodin redan? Annars har jag en melodi-idé som kändes naturlig, då jag satt ute i naturen och sjöng med i din bakgrund. Min idé skulle kanske kunna komplettera din melodi om du redan har en på gång. Vill du ta del av den? Räkna i så fall med enkla inspelningsförhållanden.
[mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/Eddi_songide.mp3[/mp3]
Och här finns vissa andra låtreferenser måhända...
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 20.06.2012, 10:20:24 ---Har du melodin redan? Annars har jag en melodi-idé som kändes naturlig, då jag satt ute i naturen och sjöng med i din bakgrund. Min idé skulle kanske kunna komplettera din melodi om du redan har en på gång. Vill du ta del av den? Räkna i så fall med enkla inspelningsförhållanden.
[mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/Eddi_songide.mp3[/mp3]
Och här finns vissa andra låtreferenser måhända...
--- Slut citat ---
:lol:Om jag inte redan visste att du inte röker skulle jag be dig sluta röka. I alla fall tack för att du hostade fram lite melodier. Jag tror inte att Björn Skifs skulle bli glad om jag körde versmelodien men refrängen var nog unik och samtidit rätt långt från vad jag hade tänkt mig. Kul att man kan höra in olika tolkningar sådär. Som sagt refrängen har jag helt klart för mig nu både text och melodimässigt. Jag kommer att sjunga in den här under dagen så får vi se vad som värks fram på verserna.
Tack för engagemang MaxB :D
Jocke:
"Gillar"! :)
Eddi:
--- Citat från: Jocke skrivet 20.06.2012, 12:16:52 ---"Gillar"! :)
--- Slut citat ---
Tack Jocke :D
Nu har jag lagt på en sång så det är dags för den stora motorsångsmassakern Såga på.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida