Forum > Färdiga produktioner

Dj Viss - Sommarlåten

<< < (3/3)

mahan:
Tjena!

Får väl här åxå upprepa det jag sa för nån vecka sen:

1p får låt nr 10.
HAr strukigt denna låt från listan min ett otal gånger, och så plockar jag upp den tillbaka. Enda instrumentala låten, ett modigt försök och jag tycker detta är värt sin poäng, potential finns, Boom maskinen med till stranden och volymknappen österut och detta alster gungar snyggt. Och om... man kunde få en solist att mångstämmigt följa upp låten skulle den vara hit!

Applååååder! :D

h.  JOhan

PoPWerK:

--- Citat från: DjViss skrivet 03.07.2007, 16:34:45 ---
--- Citat från: PoPWerK skrivet 03.07.2007, 11:49:38 ---I Like .... :rolleyes:

Låter..Universal Poplab, Limahl, Alpaville, mm....bra som faan.
Tänk om du hade en sångare med bra text så skulle allt vara klart.

Fram med trummorna i mixen, låter lite dovt... och kanske (om du lägger på sång) låt arp-slingan vila lite...

Vill höra mer !!! Min musik, helt klart

--- Slut citat ---
Popwerk, inte sett dig så mkt än på forumet å kul att tog dig tid för lyssning och kommentering :)
Jag ska kolla upp artisterna du nämnde lyssna på dem, känner bara till Alphaville (Forever Young-ytligt)
av dem.

Mixen lämnar säkert ett och annat att önska på studiomonitorer. Önskar grymt mkt att jag hade bra sånna att mixa med istället för ett par gamla sony-lurar. Troligen omarbetas mixen om jag får tag på en demosångerska, kanske testar med tjejens syrra i helgen om jag lyckas övertala henne hehe.  :ph34r:

Kul att du gillade låten  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Hej
Jo jag har några smålåtar ute på forumet, annars www.popwerk.com . Jobbar ihop med andra och i andra genrer, bl.a "hawk" här på forumet. Vi får en del låtar förlagda så dom kan vi inte spela här. Förlagd är ibland lika med...lägg i en hög hos skivbolaget och förbli liggandes :angry:
Vet inte om Forumet är poppis eller om folk gått tillbaka till studioforumet??
Har en litem mix under ej färdiga demo samt en Verona-mix här under färdiga.

Frölle:
Den var bra, det är vad jag kallar den officella sommarlåten
 ;) // Frölle

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion