Forum > Demolåtar
Hogge... Äntligen!!!
MaxB:
Bjurte, vi sitter visst på samma buss - bort med blås, kicka dansbands-basisten.
hogge:
Men guuuu' så Ni gnäller.. :lol:
Först då, trummorna.. Visst.. Jag förstår hur Du tänker Bjurte.. Men oftast är det så att de där trummorna redan ligger där sedan något tidigare projekt också bara kör jag på dom.. Det kan bli lite hur som helst således.. Men det fixar vi till efterhand..
Vad dansbandsreferenserna anbelangar så tror jag bara inte Ni förstår hur otroligt heavy metal den basen & klarinetten är.. Det där kommer att slå rejält inom den tunga musikvärlden så småningom.. Jag är bara så "före min tid" förstår Ni...
:rolleyes:
Men visst skall det ändras efterhand. Men det är enbart för att jag märker att världen inte är redo för morgondagens hördröck..
Kinesen i introt är absolut malplacerad. Men jag hade tänkt skriva om texten så att hon skulle passa in bättre, men så insåg jag att texten är ren poesi och kommer att bli kvar.. Den är ju skitkul... Och visst är texten återvunnen. Som så många gånger förr. Dock har den inte givits ut, så jag känner mig tillfreds med att återanvända den..
UGLY: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=23528.0
En refräng och ett stick skall uppfinnas. Jag är medveten om att låten, i sin nuvarande form, är väl långrandig. Men jag hoppas, som sagt, att jag ska kunna vara lite mer kreativ så småningom..
Tack Bjurte & MaxB för lyssning & kloka kommentarer...
MaxB:
Kloka!
SYNTH:
Jag tycker var små mysigt skönt alster du har fått på G med hogge!
hogge:
--- Citat från: SYNTH skrivet 05.06.2012, 20:36:00 ---Jag tycker var små mysigt skönt alster du har fått på G med hogge!
--- Slut citat ---
Tack. Det var väldigt snällt skrivet. Visst ska massor ombearbetas, men grundidén är riktigt bra, om jag får säga det själv..
:rolleyes:
Tack för lyssning & kommentar..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida