Forum > Färdiga produktioner
MaxB - "Wake up" med Girly, Matteman och Hagis
MaxB:
Lite till samarbete ska vi som sagt hoppas på men nu är det semester för alla och man hinner inte arbeta gemensamt med musiken på samma sätt.
Nu drömmer jag om flera varma veckor med båten. Idag var det 14 grader i vattnet, burr...
equality:
Nåt för Gran Ol' Opry. Skön easy listening. Visst kan man önska lite mer variation i chickenpicken-guran men va fasen spelglädje är vad detta utstrålar och det gillar jag. Girlys röst är perfekt och jag tänker lite på Karen Carpenter i salig åminnelse. :wub:
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 19.06.2012, 00:37:45 ---Nåt för Gran Ol' Opry. Skön easy listening. Visst kan man önska lite mer variation i chickenpicken-guran men va fasen spelglädje är vad detta utstrålar och det gillar jag. Girlys röst är perfekt och jag tänker lite på Karen Carpenter i salig åminnelse. :wub:
--- Slut citat ---
Fina referenser på sången! Lyssnade på din nyaste nyss men du har för mycket att göra för att utveckla den vidare antar jag...
Jocke:
Välgjort och trevligt - förväntar mig att den blir årets sommarplåga på P4! :P :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida